Itt a Path of Exile 2 első nagy frissítése, mutatjuk mi változott

Itt a Path of Exile 2 első nagy frissítése, mutatjuk mi változott

Szinte végtelen a változtatásokat felsorakoztató lista.

Grinding Gear Games által fejlesztett Path of Exile 2-nek még sikerült 2024 végén meglepetést okoznia, hiszen az akció-RPG elképesztő rajtot vett, és sokan már ekkor a műfaj új királyaként hivatkoztak rá, ezt az állítást pedig azóta sem sikerült cáfolni. Az egyidejű játékosszám csúcsa Steamen 578 569-nél tetőzött, és azóta is minden pillanatban több százezer online felhasználóval büszkélkedhet a platformon. Habár többségében minden szép és jó a címmel kapcsolatban, azért érett már egy komolyabb frissítés, melyet a minap érkező 0.1.1-es update keretében meg is kaptunk.

Az utóbbi időszakban leginkább Asmongold és Elon Musk beefje kapcsán volt napirenden a játék – erről IDE KATTINTVA olvashatsz bővebben –, most azonban egy hatalmas frissítés keltette fel a közösség figyelmét. A 0.1.1-es csomag hibajavításokat, életminőség-javításokat, új térképeket, tárgyakat, kiegyensúlyozottabb csatákat és továbbfejlesztett megjelenést hozott. Továbbá elég sok játékos panaszkodott a végjáték nehézségét illetően, melyen sokat nem szeretnének könnyíteni a fejlesztők, azonban Arbiter of Ash főnökkel való összecsapás során mostantól kicsit több lehetőségünk lesz, ugyanis alapnehézségnél 6 újraéledési esélyt kapunk, mely szám a nehézség emelésével fog csökkenni. Ezenfelül az Atlas pálya végjátékánál könnyebb lesz megtalálni a Citadellákat, amiket ezentúl fényoszlopok fognak jelölni.

A Path of Exile 2-höz hozzáadásra került 4 új típusú toronytérkép, melyek ellenőrzőpontokat és ritka szörnyeket is magukba foglalnak – egyes ilyen helyek kétszer annyi zsákmányt tartalmaznak, mint a többi. Néhány olyan szörny, mely kimondottan sok kellemetlenségeket okozott a játékosok számára gyengítésre került, például a gránátokat dobáló Forsaken Miners és a meteorokat hajigáló Lost-men Zealots. Ehhez kapcsolódóan több olyan képesség vizuális effektusán is változtattak, melyek esetében fontos tudnunk, hogy éppen merre kell tartózkodnunk a sebzés elkerülése érdekében. Ezenfelül még számos olyan apróság került bevezetésre, minthogy a kisebb testű ellenfeleket félretolhatjuk az útból gurulás közben, valamint az egyedi tárgyak erősítve lettek, hogy a játékosok nagyobb számban használják őket.

Ezek voltak tehát a játék első komolyabb frissítésének legfontosabb elemei, de a teljes listát IDE KATTINTVA találjátok. A Grinding Gear Games egyébként már a következő fejlesztéseken töri a fejét, melyek a hírek szerint a karakterek és a szörnyek erőegyensúlyának megteremtését helyezek leginkább az előtérbe.

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár