Ugyanis az új felvételekből kiderül milyen lesz felfedezni a világot, és bizony alaposan meg kell majd figyelni a környezetet, ha fel akarjuk tárni az érdekességeket.
Ezt most nem a kiadó tette közzé, hanem egy tartalomgyártóra, JorRaptorra bízták, hogy megossza követőivel. Szerencsére néhány új dologgal is találkozhatunk a felvétel megtekintése közben, mint például a minimap használata, a csónakázás, a lovaglás, vagy a felderítés.
A hét elején egy blogbejegyzésben a Ubisoft részletesebben is kitért a Shadows játékmenetére, és állításuk szerint jelentős változtatásokat és kiegészítéseket hajtottak végre, hogy egyedülálló érzést keltsen a felfedezés, miközben a világban barangolunk. Charles Benoit rendező így nyilatkozott:
„Nem akartuk túlságosan ikonokkal és jelölésekkel megtölteni a tájat, mintha fognánk a játékos kezét. Egy olyan nyitott világot akartunk létrehozni, ahol az információ kulcsfontosságú, és nagy jutalmat jelent. Ennek volt értelme a shinobi szerepében és az információkért folytatott harcban. A Shadowsban rá kell lelnie mindenkinek az információra, és ki kell érdemelni. Akár a kémeid, akár az NPC-kkel való találkozások, akár a saját szemed által. Röviden, azt szeretnénk, ha a játékosok a saját feltételeik szerint fedeznék fel az összes menő titkunkat, nyomozással, a kémhálózatukkal vagy a világ megfigyelésével.”
A Ubisoft szerint a Shadows-t úgy tervezték meg, hogy minél több mindent ismernek meg a játékosok a kaland során, annál többet fedeznek fel a játék világából. A sorozat hírhedt tornyai (vagy „kilátópontjai”) is változnak, mostantól a térkép nagy darabjai helyett közeli érdekességeket tárnak fel.
„A játékot egy olyan térképpel kezditek, amely csak a régiók neveit és a kulcsfontosságú helyszínek lehetséges jellegére utaló rajzokat tárja elétek. A világban mozogva lassan, egyre több mindenre lelhettek majd rá menet közben.”
Az Assassin's Creed Shadows, ha minden igaz, március 20-án lát napvilágot.
Borítókép: Steam