Öt újdonság, amik nagyot fognak szólnak a The War Within 11.1-es frissítésében

Öt újdonság, amik nagyot fognak szólnak a The War Within 11.1-es frissítésében

Bár pontosan még mindig nem tudjuk, hogy mikor jön a World of Warcraft: The War Within 11.1-es frissítése, azt már igen, hogy milyen újdonságokat fog tartalmazni!

Tavaly ősszel a The War Within indította el ezt a Worsoul Sagát, azt az új trilógiát a World of Warcraft életében, amitől új, minden eddiginél fényesebb jövőt várnak a Blizzardnál. A TWW be is talált, jóval nagyobb elismerésnek örvend a kiegészítő, mint az utóbbi évekből bármelyik másik, bár az is tény, hogy manapság már nagyon más a WoW, mint régen volt, a jelenlegi játék könnyen elveszíti azokat a veterán játékosokat, akik a játék első néhány évét éltették és éltetik a mai napig.

A következő kiegészítőcsomag még messze van, a Midnight csak 2025-ben érkezik majd, ám szokás szerint annak leleplezésére már idén ősszel számíthatunk. És természetesen addig sem kell attól félnünk, hogy kiüresednének a WoW szerverek. Tele vagyunk kontenttel, még bőven farmolhatóak a TWW cuccok és persze szépen jönnek majd sorban az olyan gigantikus tartalmi frissítések is, mint amilyen a 11.1 lesz. Azt még nem tudjuk pontosan, hogy mikor jön a patch - feltehetőleg valamikor februárban - ám azt már igen, hogy milyen új dolgokkal pakolja meg azt a Blizzard. Íme öt újdonság a hamarosan érkező 11.1-ből!

Új zóna

Mint minden nagy kiegészítők közi frissítésben, úgy a 11.1-ben is érkezik majd egy új Zóna, sőt, ezúttal rögtön kapunk egy alzónát is. A The Ringing Deeps-ből nyílik majd Gutterville területe, ami egy egész aprócska kis terület lesz, néhány új küldetéssel és felfedeznivalóval. A hangsúlyt úgyis Undermine kapja majd, az új terület, amivel már nagyobb lesz, mint Gutterville, de azért nem gigászi. Sőt, mivel új közlekedési forma érkezik a D.R.I.V.E. képében (erről bővebben picit később) valószínűleg meglehetősen picinek fogjuk érezni Undermine-t. Mind a két új területen a goblinok vetették meg lábukat, így minden apró szegletből süt majd a goblinok szedett-vedett mechanikus stílusa.

Undermine gyakorlatilag egy óriási goblin város lesz, itt játszódik majd új kampány, itt találjuk majd új world questeket, új ellenfelekt és persze új world boss-t is. Tudom mi jár a fejetekben, mennyire lesz nehéz és fárasztó közlekedni Undermine és Dornogal között? Szerencsére semennyire, nem kell végigkutyagolnunk majd a területek, egy teleport segítségével könnyedén utazhatunk majd Dornogal és Undermine között.

Undermine térképe

D.R.I.V.E.

És ha már Undermine! A 11.1-ben érkezik egy új közlekedési forma, a D.R.I.V.E. is. A D.R.I.V.E. hasonló lesz mint a skyriding, ugyanolyan gyors és effektív, ám ezúttal a talajon maradunk. Egy goblin kocsival furikázhatunk majd körbe-körbe, amit persze ezerféle módon átalakíthatunk és fejleszthetünk majd, hogy gyorsabb legyen, szebb, jobban manőverezhető stb. Mindez elég izgalmasan hangzik, de valószínűleg a D.R.I.V.E. is hozzájárul majd ahhoz, hogy a gyors közlekedés miatt jóval kisebbeknek érezzük az egyes területeket.

Operation Floodgate

Óriási frissítésen esnek át majd a Delvek is, ám ezekről egy későbbi cikkeben mesélek majd. Most maradjunk az új dungeon-nél, ami az Operation Floodgate névre hallgat majd. Négy bossal kell majd végeznünk a dungeon-ben, ami meglehetősen rövidnek, de akciódúsnak ígérkezik, természetesen egy rakás új jutalommal, amik miatt érdemes lesz majd farmolnunk ezt a dungeont is. Az Operation Floodgate ráadásul Mythic+-ban is teljesíthető lesz!

Liberation of Undermine

És nyilván nem maradunk új raid nélkül sem! Nyolc bossal érkezik majd a Liberation of Undermine, az eddigi tapasztalatok szerint ez a tisztes középszer lesz, se túl hosszú, se túl rövid. A lényeg úgyis a bossok kialakításán és a raid mechanikákon lesz, na meg persze a raid teljesítésével szerezhető jutalmakon.

Szerepkörhöz kötött tier settek

Természetesen érkezik egy rakat új set is, új tulajdonságokkal, amik még tovább bővítik karaktereink képességeit és azt, hogy miként játszunk az adott karakterrel. A megszokotthoz képest viszont, most egy picit ezt a receptet is felfrissítik a fejlesztők. A specializációkhoz kötött set bonusok helyett ezúttal a szerepkörhöz kötik majd a setek nyújtotta extra tulajdonságokat. Adott tulajdonság csak a healer seteknek lesz elérhető, más a csak a tankoknak és így tovább. Elsőre nem tűnik őrjítő újdonságnak, de mindenképpen üde színfoltja lesz a frissítésnek ez is, az idő és persze maguk a játékosok pedig úgyis eldöntik majd, jobb-e így a set bonus rendszer vagy maradjunk a régi, jól bevált módszernél.

Kövess Minket!



Gamer szótár