Ezt tanácsolja a Google, ha nem szeretnél 60 perces YouTube reklámokkal találkozni

Ezt tanácsolja a Google, ha nem szeretnél 60 perces YouTube reklámokkal találkozni

Egyesek arról számoltak be, hogy 10 órás átugorhatatlan reklámokat kaptak a videók nézésének közepette.

Az utóbbi években a Google különösen sok energiát fektetett a YouTube-on sokak által használt hirdetésblokkolók ellehetetlenítésére, és mostanra odáig jutottunk, hogy az ezen programok használóinak a számára teljes videók váltak elérhetetlenné. A vállalat teljesen érthető módon küzd a reklámok kikerülése ellen, hiszen ezáltal komoly bevételtől esnek el. Az egyetlen legális megoldás a problémára, ha előfizetünk a YouTube Prémium szolgáltatásra, így egy előre meghatározott havi összegért cserébe nem kell többet a hirdetésekkel bajlódnunk. Ettől függetlenül a felhasználók pofátlannak tartják, hogy a nem előfizetők akár egy órás átugorhatatlan reklámokba is belefuthatnak, akárcsak ahogyan ez az egyik felháborodott Redditezővel történt.

A Lin1ex nevet viselő felhasználó megosztott egy képet a platformon, melyen az látható, hogy egy Minecraftos videó megtekintése közben 58 perces átugorhatatlan hirdetésbe ütközött, és ez érthető módon rendkívül zavarta. A hozzászólók között tömegek számoltak be hasonló esetekről, sőt, egyesek már egész filmekbe, de 10 órás kikerülhetetlen felvételekbe is belebotlottak, melyeket egyértelműen esélytelen kivárni, és a videók nézésének befejezésére kényszerítik a felhasználókat

60 minute un-skipable ad
byu/Lin1ex inyoutube

A bejegyzés szélesebb körben való elterjedése után a Google egy közleményben reagált a történtekre, és arra szólította fel az elégedetlen felhasználókat, hogy fizessenek elő YouTube Prémiumra, ha nem szeretnének 60 perces reklámokkal találkozni a jövőben.

„A hirdetések létfontosságú mentőövet jelentenek alkotóink számára, amelyek segítik őket vállalkozásuk működtetésében és növekedésében. Ez az oka annak, hogy a hirdetésblokkolók használata sérti a YouTube Általános Szerződési Feltételeit. Globális erőfeszítéseket tettünk annak érdekében, hogy a hirdetésblokkolóval rendelkező nézőket arra ösztönözzük, hogy engedélyezzék a hirdetéseket a YouTube-on, vagy próbálják ki a YouTube Premium szolgáltatást a hirdetésmentes élmény érdekében” – írták.

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár