Ne lepődj meg, ha megváltozik majd a pálya az Elden Ring Nightreign-ben

Ne lepődj meg, ha megváltozik majd a pálya az Elden Ring Nightreign-ben

Elképesztően jó kis újításról számoltak be a fejlesztők.

Egyszerűen nem lehet betelni az Elden Ringgel, és mostanra erre már a fejlesztők is rájöttek, éppen ezért az első DLC után egy még nagyobb szabású kiegészítővel készülnek, amely a Nightreign alcímet viseli. A stúdió igazgatója, Junya Ishizaki megerősítette, hogy ez az update még a pálya kapcsán is hoz néhány nagy változást. Visszatér majd a mocsár is, amely szerzett néhány kellemes per mocsári terepének visszatérését. Az alapjáték révén a Swamp of Aeonia elnevezésű terület már okozott néhány kellemes vagy éppen kellemetlen percet a rajongóknak, ezért a legtapasztaltabbak biztosan rendkívüli óvatossággal állnak majd Nightreign mocsaraihoz.

Az Elden Ring 2022-ben jelent meg és akkora átütő sikert aratott, hogy abban az esztendőben még a Game of the Year címet is bezsebelt. Ezt követően ki is adták hozzá a Shadow of the Erdtree bővítményt 2024 júniusában. Az új kiegészítőre pedig egészen elképesztően nagy a kereslet, mi sem bizonyítja ezt jobban, minthogy a The Game Awards 2024-en bejelentett tesztre a béta meghívókat egy ideje már pénzért árulják – 30-tól egészen 300 dollárig terjedtek az árcédulák. Természetesen nem ajánlott ezeket megvásárolni, mivel a használt kódok szabálysértésnek minősülnek, és bizony nemcsak a játékos pénze bánhatja, ha lebukik, hiszen egy tiltás is benne lehet a pakliban.

Ishizaki éppen ezért egy kicsit tovább csigázta a közösséget, és nyilvánosságra hozott néhány jelentős változást, amelyek bizony rendesen átszabják az Elden Ring Nightreign térképét. Ennek köszönhetően belefuthatunk majd vulkánokba, mocsarakba vagy újabb erdőkbe, ráadásul a környezet valós időben változik majd, kiemelkedhet egy új vulkán, ezért nem mindig ugyanott helyezkednek majd el a lápos vidékek például, mint előtte. Az Elden Ring rendezője, Hidetaka Miyazaki korábban kijelentette, hogy nem tudott ellenállni annak, hogy mocsarak is szerepet kapjanak az alapjátékban. Ezért nem meglepő, hogy ezt ismét visszahozzák, és így még több fejfájást okozzanak a játékosoknak.

A többjátékos térképét egy „óriás kazamatához” hasonlították, amely lehetővé teszi a játékosoknak, hogy minden egyes játékmenet során másként navigálhassanak a térképen, ami összefüggésben lesz azzal, hogy melyik bossokkal néznek szembe.

„Szerettük volna, ha a térkép egy nagy dungeon lenne, így a játékosok esélyt kapnak, hogy mindig új utakat fedezhetnek fel és járhatnak be, akárhányszor csak nekivágnak a kalandnak. Neked kell majd kiválasztani, hogy melyik bossal akarsz leszámolni a harmadik nap végén.” – magyarázta Ishizaki.

Ráadásul időközben az is kiderült, hogy mikor jelenik meg pontosan a nem mindennapi kiegészítő.

Borítókép: Steam

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések