Nem teljesen váratlan a döntés, de az már meglepőbb, hogy a játék magával rántott 3 stúdiót is.
Habár azt beszélik kapunk majd egy új Batman játékot, sok babér nem termett mostanában a virtuális világban a DC háza táján, leszámítva a két nagyobb fiaskót – megbukott a Batman nélküli Gotham Knights, és a Suicide Squad: Kill the Justice League is. A rajongók viszont legalább bízhattak a Warner Bros. Games által berendelt Wonder Woman játékban, legalábbis egészen mostanáig. A vállalat ugyanis nemcsak kukázta a projektet, de Jason Schreier, a Bloomberg munkatársa szerint egy csapásra bezárt 3 stúdiót is, így rövid úton elköszönhetünk Monolith Productions, a Player First Games és a WB San Diego triójától.
A Wonder Woman először a The Game Awards 2021-en jelentették be, és elsősorban a Monolith Productions felelt volna érte. A játék azzal a Nemesis rendszerrel lett volna felvértezve, amely 2 Middle-earth címet is roppant népszerűvé tett. A Monolith 1994-ben alakult, majd 2004-ben a Warner Bros. Games leányvállalata lett. A Player First Games-től eközben a debütáló játékuk, a MultiVersus bukása miatt válnak meg – a Warner Bros. Games 2024 júliusában vásárolta meg a stúdiót. A WB San Diego pedig 2019-ben indult útjára, és elsősorban a mobil és ingyenes címekre összpontosított. Egészen mostanáig a Warner Bros. Games még nem tett nyilvános nyilatkozatot. Az sem világos, hogy bezárt stúdiók fejlesztőiből bárkit is megtartanak-e, vagy mindenkit elengednek.