Nyugi, a Marvel Rivals fejlesztői is tudják, hogy rosszul van optimalizálva a játék

Nyugi, a Marvel Rivals fejlesztői is tudják, hogy rosszul van optimalizálva a játék

Azt is elárulták, hogy mikor számíthatunk a megoldásra.

A Marvel Rivals 2024 végén feltette a pontot az i-re, és az év egyik legsikeresebb játékaként maradt meg az emlékezetünkbe. A NetEase által fejlesztett hőslövöldében különböző Marvel szuperhősök bőrébe bújva vehetünk részt a 6v6 csatákban, ezzel pedig jól odavágott a konkurens Overwatch 2-nek, és letaszította őt a Blizzard játékát a műfaj trónjáról. Azonban ahogyan oszlik a rózsaszín köd, egyre több probléma üti fel a fejét a közösség körében, és ez a játékosok számán is meglátszik. Az egyik ilyen az optimalizáltság, ám a témában most a fejlesztők is megszólaltak.

Szinte minden kategóriában lekörözi versenytársait a Marvel Rivals, és a NetEase nagyon hosszú távon is tervez vele, azonban ehhez szükség lesz arra is, hogy néhány fontos dolgot megváltoztassanak, kijavítsanak. A legtöbb PC-s játékosnak jelenleg az okoz fejfájást, hogy a cím gondtalan futtatásához 32 GB RAM-ra van szükség, ami a duplája a gépigénynél szereplő 16 GB-nak. Guangyun Chen – a játék igazgatója – a PC Gamernek adott interjújában viszont elmondta, hogy tisztában vannak a dologgal, és már gőzerővel dolgoznak a megoldásán.

„Felismertük, hogy a számítógépeken nagy probléma az optimalizálás, különösen a memóriafogyasztás szempontjából. Így előfordulhat, hogy a 2. évadban egy kísérleti jelölőnégyzet lesz az indítóprogramunkban, amellyel a lejátszók jelentősen csökkenthetik a memória fogyasztását." – mondta Chen, majd hozzátette, hogy „Ez egy nagyon nagy probléma, de sok munka megszervezni a javítását. Nem tudjuk csak úgy kiadni egy kis javításban, teljesen le kell tesztelnünk. De felismerjük a problémát, és folytatni fogjuk az optimalizálást."

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések