Ma jelenik meg teljes pompájában a magyar fejlesztésű Mandragora: Whispers of the Witch Tree, megnéztük, mit tud nyújtani.
Ritkán adatik meg, hogy magyar fejlesztésű játékot tesztelhetünk, ám ma végre megjelenik a Mandragora: Whispers of the Witch Tree, a budapesti székhelyű Primal Game Studio első címe. A Kickstarter kampánnyal beindított projekt több Steam Jövő Feszten is bizonyított a demójával, tehát magasak az elvárások a metroidvania és a soulslike rajongók körében: a Mandragora kifejezetten őket célozta meg a szörnyekkel teli Faelduum világával, ahol főhősünk igyekszik rendet tenni kereken 2,5 dimenzióban a kb. 40 órásnak ígérkező kampány során. Már csak az a kérdés, hogy sikerült-e jól gazdálkodni az ötletekkel, térrel és idővel – derítsük ki!
A PC Guru hasábjain megjelent tesztben olvashattok arról, hogy milyen történettel, körítéssel igyekszik levenni mindenkit a lábáról a Primal Game Studio, hogy hol jártak sikerrel és hol nem. Előre szólunk, hogy amennyire tetszett hónapokon át mindaz, amit a videókban láthattunk belőle, bizony amikor órákon keresztül kell tolni a Mandragorát, akkor előfordulhat, hogy nem megy az olyan könnyedén, és ennek meglepően egyszerű oka van. De nem lőjük le most az összes poént, inkább olvassátok el a tesztet alább:
Borítókép: Primal Game Studio