Érdemes lesz nyitott füllel járni a The Elder Scrolls IV Oblivion Remasteredben

Érdemes lesz nyitott füllel járni a The Elder Scrolls IV Oblivion Remasteredben

Nemcsak a látványt tekerték fel a Bethesda szakijai a The Elder Scrolls IV: Oblivion Remasteredben.

Elképesztő rajtot vett a tegnap megjelent The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered, miután az első napon már közel 200 ezren nyúltak rá csak a Steamen keresztül. Bár a játékosok között akadnak szép számmal olyanok is, akik csalódtak az új kiadásban (meg persze most is van fizetős lópáncél, mert miért ne volna), azért általánosságban inkább örülnek az emberek annak a munkának, amit a Bethesda letett az asztalra. Ami fölött viszont lehet többen elsiklottak a nagy bejelentés közepette, hogy nem csak a látványt és a gépigényt tornászták fel Todd Howardék, de még a párbeszédek fejlesztésére is találtak időt.

A Bethesda szerint a The Elder Scrolls IV: Oblivion Remasterednél végre orvosolni tudtak néhány olyan problémát, amivel annak idején nem tudtak foglalkozni az akkori hardveres limitációk miatt. Így többek között az egyes fajok egyedi akcentusokat, nyelvjárásokat és párbeszéd opciókat is kaptak a most elvégzett felújítási munka során összehozott újraszinkronizálással együtt. Vagyis már a fülünkkel is meg tudjuk különböztetni egymástól a Khajiitokat az Argonianoktól. Ez bizonyára azoknak is izgalmas fejlemény, akik már sokszor újrajátszották az elmúlt 19 évben az Obliviont és kívülről fújják már az összes mondatot, hiszen most egy rakás új szöveget fedezhetnek fel először.

A párbeszédek rendberakásáról olvasva a legnagyobb Oblivion rajongóknak alighanem eszébe jutott az is, hogy néhány NPC-nek egészen furcsa szavajárása volt az eredeti változatban. Azonban a Bethesda állítása szerint ezek nem változtak, elvégre mostanra szerves része lett a játéknak egynémelyik félrecsúszott mondat. Az viszont nem derült ki még, hogy a konkrétan bugos párbeszédekkel mit kezdtek a fejlesztők, hogy ezekhez hozzányúltak-e vagy sem. De valószínűleg erre is fény derül, miután a világ pár hét múlva visszatér a szüntelen oblivionozásból, és lesz, aki beszámolhat róla.

Borítókép: Bethesda Game Studios

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések