A Ghost of Yōtei fejlesztői mindent bevetnek, hogy elkerüljék az AC Shadows hibáit

A Ghost of Yōtei fejlesztői mindent bevetnek, hogy elkerüljék az AC Shadows hibáit

Felvették a kapcsolatot szakértőkkel, sőt, még Japánba is elutaztak inspirálódni.

Áprilisban végre megjelenési dátumot kaptunk a Ghost of Yōteihez, mely az eddigi ismereteink alapján teljesen új szintre fogja emelni a Ghost of Tsushima szamurájos kalandját. A Sucker Punch által fejlesztett játék tehát október 2-án érkezik, és benne Atsu bőrébe bújhatunk majd, aki családja gyilkosain igyekszik bosszút állni – a történetről, a harcrendszerről és a fejlesztésekről is már viszonylag sokat tudunk, melyek összesítését ide kattintva tekintheted meg. A Yōtei japánban játszódik, akárcsak a szintén idén debütált Assassin's Creed Shadows, melynek a hibáiból sokat lehet tanulni.

Habár az Assassin's Creed Shadows története végül happy enddel végződött, a debütálása előtt rendkívül sok kritika érte az Ubisoft egyik legkedveltebb franchise-ának a legújabb részét, mondván, hogy nem tiszteli a japán kultúrát és csupán egy marketingfogásként használja azt. Ezen vádak alapjául az szolgált, hogy a játék bizonyos karaktereket hűtlenül ábrázolt, valamint például a szentélyek is lerombolhatóak voltak. Később ezek javításra kerültek, és a kedélyek lecsillapodtak, azonban a Sucker Punch inkább elkerülné a felesleges köröket, ezért mélyen beleásták magukat a szigetország kultúrájába.

„Egy rakás amerikaiként tudtuk, mennyire tudatlanok vagyunk a japán kultúrával kapcsolatban. A probléma megoldásának elősegítése érdekében rengeteg hozzáértő személlyel találkoztunk, és fontos kulturális helyszíneket látogattunk meg." - írta Nate Fox, a játékigazgató.

Elmondása szerint a japánban tett túrájuk elképesztően sokat változtatott az elképzeléseiken, és az ott tapasztalt atmoszférát szerették volna megtestesíteni a játékukban is, amit ősztől mind kipróbálhatunk.

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár

LAN

Közvetítések