Képeken az elkaszált játék, amiben egy új Fekete Párducot kaptunk volna

Képeken az elkaszált játék, amiben egy új Fekete Párducot kaptunk volna

Az éve óta készült Black Panther játékban egy új Fekete Párducot ismerhettünk volna meg.

Most már biztos, a Marvel egyik legérdekesebb projektje végleg a kukában landolt. Az EA gondolt egy merészet, és nemcsak a Fekete Párduc videójátékot kaszálta el, de egy tollvonással bezárta a fejlesztésért felelős Cliffhanger Games stúdiót is. Ebben a történetben azonban nem az MCU-ban is megismert T’Challa felett vehettük volna át az irányítást.

A jövő Fekete Párduca

A játék egy új főhősre épült volna: nem T’Challa és nem is Shuri, hanem az előbbi gyermeke, Azari lett volna a főszereplő – ráadásul ő csak egy volt a több játszható karakter közül. Egy fiatal harcos, aki próbál felnőni a legendás apja örökségéhez, miközben egy új fenyegetés árnyékolja be Wakandát. Ez a fenyegetés pedig nem más, mint a Skrullok. Igen, azok az alakváltó, paranoid űrlények, akik egyetlen pillanat alatt bármivé – vagy bárkivé – át tudnak változni. A sztori ígéretesnek tűnt, mert egy belső küzdelmekkel teli hős, aki el szerette volna foglalni az apja után üresen hagyott wakandai trónt, de egy ellenség, akiről nem is tudod igazán, hogy kicsoda, keresztül akarták húzni a számításait.

Game Over

A játék fejlesztése a Cliffhanger Games nevű stúdiónál zajlott, amit az EA hozott létre még 2023-ban, kifejezetten a narratív Marvel-játékokra fókuszálva. Sajnos nem sokáig élvezhették a kreatív szabadságot – a kiadó ugyanis idén tavasszal lehúzta a rolót, így minden projektet, beleértve a Black Panther játékot is, töröltek. Bár gameplay vagy egy előzetes sosem került nyilvánosságra, a belsős infók alapján egy single player akció-kalandjátéknak készült, erősen történetközpontú megközelítéssel.

Nem feltétlenül egy újabb "szuperhős vs gonosztevő" sztorit kaptunk volna. Ebben a történetben egy generációváltás is végbement Wakandában, amely számtalan új ajtót nyithatott volna ki, de már soha nem fogjuk megtapasztalni ezt a közeget. Keveset lehetett tudni tehát magáról a játékról, amely már évek óta fejlesztés alatt állt. Kevin Stephens rendező – aki korábban a Middle-earth: Shadow of Mordor és a Shadow of War játékokon is dolgozott – tavaly így nyilatkozott:

„Azt szeretnénk, ha ez a cím lehetővé tenné a játékosok számára, hogy átérezzék, milyen lehet méltónak lenni a Fekete Párduc örökségére. Emellett a Cliffhanger Games minden csapattagját arra szeretnénk inspirálni, hogy közösen keltsük életre ezt a csodálatos világot.”

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések