A Mecha Break fejlesztői kicsit túltolták a realizmust. Vagy mégsem?
Aligha vitatkozna bárki is azzal, hogy egy jó meches játékhoz csupán két dolog kell: akciódús játékmenet és még menőbb mechek. A Mecha Breakben ezek megvannak, ez kétségkívül áll. De mint azt az Amazing Seasun Games CEO-ja, Kris Kwok a PC Gamernek elárulta, ennél azért mélyebbre ástak a program fejlesztése közben. És valahol itt jön be a képbe az űrvécé:
„A hangár legfőbb célja, hogy a játékosok interaktálhassanak mindennel, amit látnak. Tettünk bele konditermet és még egy vécét is. Meg akarjuk erősíteni a játékosokban, hogy nem a mechekként játszanak, hanem azok pilótáiként. Szóval akartunk egy helyet, ahol a játékosok a pilótaként láthatják magukat.”
Az mondjuk remek kérdés, hogy erre pont a pisiszünet volt-e a legjobb megoldás, de most már ez így marad. A hangár szerencsére jóval több egy fürdőszobánál, hiszen ágyaktól kezdve a parancsnoki hídig sokféle helyszín található ezen a központi területen. Utóbbi például azt a célt szolgálja majd, hogy átvezetőket nézhessünk, amelyek összefogják a cselekményt, a lore-t. Kwok szerint ez egy általános probléma náluk, hogy a csatatéren miként közvetítsék a narratívát, ezért is döntöttek ezen megoldás mellett, illetve, hogy a felfedezés egy részét inkább a játékosokra bízzák.
A Mecha Break egy ideje már elérhető bétában, de július 1-jén végre megjelenik a végleges változata is – már amennyiben egy free-to-play multis játék az lehet. Ha esetleg nem találkoztál volna eddig ezzel a népszerű steames játékkal, akkor érdemes belenézni az alábbi előzetesbe is, hogy kiderítsd, milyen a PvP és a PvPvE módja:
Borítókép: Amazing Seasun Games