Íme 26 érdekesség, ami a Ghost of Yotei friss játékmenetéből derült ki

Íme 26 érdekesség, ami a Ghost of Yotei friss játékmenetéből derült ki

A Ghost of Yoteiben található fegyverektől a felfedezésen át egészen a fotó módig mindenre kitért tegnap a Sucker Punch.

Megérte várni a legutóbbi State of Playt, hiszen a Sony és a Sucker Punch 19 percen át mutogatta a Ghost of Yoteit, a Ghost of Tsushima kvázi folytatását. A játékmenet felvételek, valamint a fejlesztők által elmondottak több mint bíztatóak, egyenesen lenyűgözőek voltak. De ha csak bele-beletekergetett valaki a videóba, akkor sok részletről lemaradhatott. Sebaj, ezért vagyunk itt! Alább ugyanis összeszedtük a legfontosabb állításokat, érdekességeket a bemutatóból.

26 érdekesség a Ghost of Yoteiről

  • Atsura az emberek onrjóként, vagyis egy bosszúálló szellemként tekintenek.
  • A játék során a "Yotei Hatokat" fogjuk levadászni.
  • Atsu 16 év után tér vissza délről, hogy bosszút álljon.
  • Atsu otthonába érve gombnyomásra válthatunk a jelen és a múlt között, ezáltal kényünk-kedvünk szerint fedezhetjük fel a karakter hátterét.
  • A Sucker Punch eddigi legnagyobb szabadságot nyújtó játéka lesz a Ghost of Yotei, nem hazudtak.
  • A pálya felfedezése közben egy új nyomkeresési rendszer is a segítségünkre lesz.
  • A nyomok gyakran mellékküldetésekhez vezetnek.
  • A nyomokat kártyákon követhetjük egy külön menüben, így könnyen visszatérhetünk valamihez, amire már rábukkantunk, csak nem fejeztük be.
  • Vérdíjat tűznek ki Atsu fejére, tehát bármikor megtámadhatják, ha nem vigyázunk.
  • Cserében mi is teljesíthetünk fejvadász küldetéseket, hogy másoknak se legyen már jó.
  • Különböző oltárakat fedezhetünk fel, ezeknél fejleszthetjük majd a képességeinket.
  • Alternatívaként vásárolni is lehet majd a képességeket.
  • A térképészektől vehetünk térkép részleteket, ha nem akarunk mindent mi magunk felfedezni.
  • Egy katana, egy lándzsa, egy kusarigama, egy nagy méretű kard és egy dupla kard is lesz az arzenálunkban. A fejlesztők ezzel lényegében leváltották a Ghost of Tsushima harcrendszeréből a pózokat.
  • Atsu nem szamuráj vagy nindzsa, hanem egy magányos farkas, aki Dzsinnel szemben nem moralizál azon, hogy milyen trükköket vessen be ellenségeivel szemben.
  • Elveszíthetünk fegyvereket, ha rosszul időzítünk harc közben, míg ha ügyesen, akkor mi fegyverezhetjük le az ellenfeleket.
  • Ha az ellenfél fegyvert vált, nekünk is érdemes lesz.
  • Ismét lesznek távolsági fegyverek, mint például az íj és a dobókés, de ezúttal lőfegyvereket is használhatunk, hála az időugrásnak az előző játékhoz képest.
  • Bombák és vakító porok is a rendelkezésünkre állnak, ha szeretnénk gyorsan kivágni magunkat egy-egy szorult helyzetből.
  • Tábort verhetünk, ahol főzhetünk és pihenhetünk a következő küldetés előtt.
  • Olyan szövetségesekbe is belefuthatunk, mint egy rejtélyes farkas.
  • A játék előrehaladtával lesz egy ún. farkasfalkánk, ami a segítő mellékkarakterekből áll. Beszélgethetünk velük, de ami még fontosabb, hogy fejlesztéseket is kapunk tőlük.
  • Teljesen testreszabhatjuk majd a kinézetünket, csak úgy, mint az előző részben.
  • Lesz fotó mód, amivel szükségtelenül sok időt fogunk eltölteni ebben is, pont úgy, mint a Ghost of Tsushimában.
  • Ismét kapunk pár eltérő játékmódot a standardon túl: japán szinkronosat, fekete-fehéret, a 13 bérgyilkost idézőt és még egy Samurai Champloo-stílusút is.
  • Nagyon menő Ghost of Yotei témájú PlayStation 5-öket és DualSense kontrollereket vehetünk a megjelenés után.

A Ghost of Yotei 2025. október 2-án jelenik meg PlayStation 5 és PlayStation 5 Pro exkluzív címként.

Borítókép: Sucker Punch Productions

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések