Rihanna Törpillája sem menti meg a Paramount Animation új filmjét.
Két premierfilm versenyez egymással a héten a nézők figyelméért, és bár nem egy a célközönség, az első kritikák alapján egyik reboot sem feltétlen érte meg az újraindítást. Az ikonikus tiniklasszikus-horror, a Tudom, mit tettél tavaly nyáron (I Know What You Did Last Summer) a sorozatverzió után most egy negyedik résszel bővült, amelyben visszatért az eredetiből két jól ismert színész is, ám a jelek szerint Freddie Prinze Jr. és Jennifer Love Hewitt sem tudta feldobni a filmet az éles nyelvű kritikusok szemében.
Jennifer Kaytin Robinson rendezése nem nyitott valami erős eredménnyel a Rotten Tomatoes nevű filmes oldalon, cikkünk írásának pillanatában 47 százalékon áll 69 kritika alapján. A slasher mentségére szóljon, hogy az 1997-es klasszikus is hasonló eredményt ért el az oldalon, 45 százalékot zsebelt be az újságírók, 41 százalékot a nézői vélemények alapján. A Metacritic-en hasonló a helyzet, már ami az új filmet illeti, ami eddig 42 pontot szerzett 23 kritika alapján.
Szétnézve kicsit a konkrét kritikák között is, azt láthatjuk, hogy az újságírók szerint az új Tudom, mit tettél tavaly nyáron olyan film lett, amely megpróbálja életre kelteni a '90-es évek kultikus horrorját, ám míg egyesek szerint ez sikerült is neki, mások szerint már nem, a nosztalgia faktor pedig bár a rajongók többségénél működhet, az új nézők nem sokat kapnak ettől a reboottól. Néhány kritikus szerint a film alapvetően szórakoztató, akadnak benne kreatív megoldások, továbbá egy-két jó alakítás is - különösen Madelyn Cline karakterét dicsérik. A negatív véleményen lévők azonban elsősorban azt kritizálják, hogy a film nem elég félelmetes, nem elég okos, és nem ad semmi olyat, ami indokolni tudná a létezését.
A vélemények tehát megoszlanak, ám még mindig kevésbé, mint az új, Rihanna nevével fémjelzett A hupikék törpikék (Smurfs) esetében. Az animációs mese jelenleg 22 százalékon áll 39 kritika alapján, a Metacritic-en pedig szintén lesújtó a helyzet, a piros 29-es pontszám virít az adatlapján. Bár van, aki szerint Matt Landon és Chris Miller rendezése helyenként a Pókverzum animációs technikáját idézi, történetét tekintve viszont már meg sem közelíti azokat a filmeket, és bár akadnak benne szórakoztató pillanatok, a döntő többség egyetért abban, hogy ez a reboot nemcsak szükségtelen, de nagyon kiábrándító is lett.
Borítókép forrása: Sony Pictures