Sír a Netflix örömében, annyian látták a Squid Game harmadik évadát három nap alatt

Sír a Netflix örömében, annyian látták a Squid Game harmadik évadát három nap alatt

Nyugodtan mondhatjuk, hogy mindenki ezt nézi most a Netflixen. 

Az már eddig is tudvalevő volt, hogy a dél-koreai Squid Game a Netflix történetének eddigi legsikeresebb sorozata, amelynek a jelek szerint a harmadik, egyben záróévada sem vall szégyent, sőt. A múlt pénteken debütált új etapot az első három napban több mint 60.1 millióan nézték meg, ami egészen elképesztő szám, egyúttal már most a streamingszolgáltató kilencedik legnézettebb nem angol nyelvű tévéműsorává teszi az új felvonást. 

A Variety összehasonlításképpen megjegyzi, hogy a Squid Game második évada 68 millió megtekintéssel debütált a december 26-i megjelenését követő első négy(!) napban, ami ugyancsak rekordnak számít, ez a szám ugyanis több, mint amit bármely más Netflix-sorozat elért a premierje hetében, beleértve a korábbi csúcstartót, a Wednesday első évadát, ami 50,1 millió megtekintést generált. 

Azt is tegyük hozzá, hogy ez az első olyan évad, amely minden olyan országban, ahol elérhető, az első helyen debütált.

A dél koreai túlélődráma harmadik évadának minden esélyen megvan tehát, hogy a streamingszolgáltató legerősebb nyitányát hozza össze, miután érezhetően rengeteg néző kíváncsi arra, hogyan alakul Szong Gihun, azaz az 456-os játékos sorsa. Az új etap kapcsán egyébként nincs egyetértés a kritika és a közönség között: a Rotten Tomatoes-on például 79 százalékon áll a szakma, 50 százalékon a nézői vélemények alapján. A történet egyéként közvetlenül a második évad eseményei után veszi fel a fonalat (érezhető, hogy a két etapot egyszerre forgatták), vagyis főhősünk azzal szembesül, hogy a lázadást leverték, a harcban pedig jó barátja és szövetségese is odaveszett.

Borítókép forrása: Netfix 

Kövess Minket!



Gamer szótár

LAN