A feje tetejére állította volna egy kidobott ötlet a Far Cry 4-et

A feje tetejére állította volna egy kidobott ötlet a Far Cry 4-et

A Far Cry 4 kreatív igazgatója egy érdekes választási lehetőség elé állította volna a játékosokat annak idején.

A Far Cry széria leginkább az ikonikus főellenségei miatt maradt emlékezetes sok gamer számára. A harmadik részből Vaas, a negyedikből Pagan Min egy életre beleégett mindenki agyába, aki játszott ezekkel. De nem csak az elképesztő jeleneteik miatt imádtuk őket annak idején, hanem azért is, mert valamilyen formában a teljes játék alatt ott lihegtek a nyakunkban, minden arról szólt, hogy elpusztítsuk őket és amit felépítettek.

A Far Cry 4-ben több döntési lehetőséget is kaptunk, ezzel még tovább bonyolítva a sztorit. Például a játék elején egy kis türelemmel gyorsan letudhattuk a velünk utazó hamvak elhelyezését. Illetve az ellenálló frakción belüli ellentétek feloldása is ránk maradt. De Alex Hutchinson, az Assassin's Creed 3 és a Far Cry 4 kreatív igazgatója szerint volt még a tarsolyukban egy extra döntési lehetőség, amivel a feje tetejére állították volna a himalájai kalandot.

A Far Cry franchise fontos eleme, hogy táborokat számolunk fel, foglalunk el. De Hutchinson nemrég egy Edge Magazine-nak adott interjúban (amit a GamesRadar+ szemlézett) elárulta, hogy volt egy ötletük, miszerint ezeket egy ponton visszaadhattuk volna Pagan Minnek:

„Ha mondjuk szimpatizáltál a gonosszal, ha azt gondoltad, hogy tudod mit, szerintem nem olyan rossz ő, mint mondják, és nem kedvelem ezeket az embereket, akikkel egy ágyba bújtam. Az önkifejezés szabadsága lett volna, hogy visszamész és meggondolod magad, szerintem ez egy nagyon, nagyon érdekes dolog lett volna. Ettől olyan szórakoztató az egész zsáner.”

Ti hogyan döntöttek volna, ha ez az opció bekerül a játékba?

Borítókép: Ubisoft

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések