A MCU-ban vergődik, ám a Marvel Rivalsben pokolian jól fest Blade

A MCU-ban vergődik, ám a Marvel Rivalsben pokolian jól fest Blade

Ha azt hitted, hogy a Marvel Rivals már nem tud meglepni, akkor kapaszkodj meg. Blade, a képregények ikonikus vámpírvadásza hamarosan csatlakozik a már eddig is impozáns csapathoz, de előtte még érdemes alaposan áttanulmányozni mire is képes Eric Brooks.

Az MCU esetében nem tudjuk mi történik ezzel a karakterrel, hiszen már jó néhány forgatókönyvet kukáztak a fejesek, miközben több rendező is bedobta a törülközőt, a szerepre kiválasztott Mahershala Ali pedig 6 éve várja, hogy felhívják őt a forgatással kapcsolatban. Mindenesetre a Marvel Rivals révén legalább belekóstolhatunk abba, milyen lehet Blade bőrébe bújva elintézni a rosszfiúkat, jelen esetben a matchmaking által ellenünk bedobott játékosokat. A bőrszerkós vámpírvadász ugyanis a Season 3.5-ös frissítéssel végre bekerül a játékba. A fénybenjáró stílusa pazar, és éppúgy ki van képezve közelharcra, mint a lőfegyverek használatára. Brooksról egyébként talán érdemes azt is tudni, miként lett belőle az, ami:

„Eric Brooks 1929. október 24-én született Londonban, Soho városrészben. Apja, Lucas Cross, a titkos Tyrana Rend nevű társaság tagja volt, aki még Eric születése előtt fogságba esett Latveriában. Mielőtt ez megtörtént, terhes feleségét, Tara-t Angliába küldte, ahol a nő felvette a Vanessa Brooks nevet, és menedéket talált Madame Vanity bordélyházában – Vanity szintén a Tyrana Rend tagja volt.

A szülés során azonban komplikációk léptek fel, ezért kénytelen volt segítséget kérni. Az orvos azonban nem volt más, mint Deacon Frost, egy vérszomjas vámpír, aki a szülés közben megölte a nőt. Ahogy Frost a nő véréből táplálkozott, egy különleges enzim került a születendő gyermek szervezetébe. Ezek az enzimek megváltoztatták az újszülött testét: a harapás hatására átalakult, de nem vált teljesen vámpírrá. Magyarán: félig ember, félig vámpír, más néven dhampír lett belőle.”

Blade a duelist karakterek között lesz megtalálható, vagyis arra tervezték, hogy gyorsan likvidálja az ellenfeleket. A képességei pedig pontosan erre szolgálnak:

  • Blade Chopper – előkapja Dracula kardját és vagdalkozni kezd. Nincs menekvés.
  • Hunting Gun – lead egy lövést a vadászpuskájával, és a szétreppenő repeszekkel zúzza szét a célpontot.
  • Step and Chop – egy sprintes roham, ami fegyvertől függően lassítja az ellenfeleit, vagy egy rövid időre lassabban gyógyul az eltalált karakterek életereje.
  • Blood Liberation – aktiválja a benne szunnyadó vámpírt, amitől sebezhetőbbé válik, de közben brutálisan visszatölti a hp-ját a támadásai révén.
  • Ultimate – egy katartikus szeletelés, ami komoly sebzést okoz minden útjába kerülő ellenfélnek.

Íme a bemutató videó, amiben ti is megcsodálhatjátok Pengét, a játék 41. karakterét:

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések