Hollywood nem szereti a pénzt? Nem kellett az álomgyárnak a Crash Bandicoot film

Hollywood nem szereti a pénzt? Nem kellett az álomgyárnak a Crash Bandicoot film

A Sega jelenlegi elnöke házalt azért a stúdióknál, hogy legyen Crash Bandicoot film, de sajnos mindhiába.

Az utóbbi években nagy népszerűségre tettek szert Hollywoodban a videójátékok, egyre több filmes és tévés adaptáció készül a legnépszerűbb címekből. Sonicnak már kész trilógiája pörgött le a mozivásznon, de emellett Super Mario és a Minecraft kockás világa is megjelenhetett már ebben a környezetben. A kisebb képernyőkön pedig olyan játékokból lettek rendkívül sikeres sorozatok, mint a The Last of Us vagy a Fallout. Persze rossz példákat is találhatnánk adaptációra, nem is kellene annyira messzire menni ezért: a tavalyi Borderlands tökéletesen összefoglalja, hogy mi történik, ha rosszul választ a filmipar, de még a kivitelezéskor is elhasalnak a kreatívok.

De miből lehetne még dolgoznia a Hollywoodi stúdióknak? Nos, egy Ucumi Sudzsival – a Sega America és a Sega Europe vezérigazgatójával – készült, a The Game Business hasábjain megjelent interjú alapján Crash Bandicoot lehetett volna az egyik első videójátékos karakter, aki önálló mozifilmet kap. De sajnos ebből a franchise népszerűsége ellenére a mai napig nem kért az álomgyár.

Ucumi szerint már az 1990-es években az asztalra került a pörgős erszényes állatka fellépése a nagyvásznon, méghozzá egy családi mozi formájában. A filmesek azonban a legkevésbé sem vették komolyan a Sega jelenlegi vezetőjének ötletét, amikor ezzel házalt, ezért sosem valósult meg. Bár elnézve, hogy milyen hányattatott sorsa volt a videójátékoknak évtizedeken át a mozis közegben, lehet mindenki jobban járt, hogy nem készült el egy Crash Bandicoot film 30 évvel ezelőtt. Hiszen így még van rá esély, hogy egyszer majd a mai sztenderd költségvetéssel, jelentősen jobb hozzáállással vágnak bele ebbe a projektbe a hollywoodi stúdiók. Az is fontos szempont, hogy mostanában biztosan nagyobb anyagi sikert könyvelhetnének el ezzel a filmmel, mint annak idején, mert egyre több a gamer a világban, valamint egyre többen ülnek be a videójátékos adaptációkra akkor is, ha nem ismerik az eredeti anyagot.

Borítókép: Activision

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések