Zombik után cowboyok? Új Call of Juarezen dolgozhatnak a Dying Light alkotói

Zombik után cowboyok? Új Call of Juarezen dolgozhatnak a Dying Light alkotói

Mindeközben két fejlesztés alatt álló játékot is kénytelen volt törölni a Techland.

A Call of Juarez és a Dying Light játékokat fejlesztő Techland a múlt héten jelentette be, hogy a gyenge 2024-es pénzügyi teljesítményük miatt két fejlesztés alatt álló játékukat is törölniük kell. Sajnos azt nem árulták el, hogy mik ezek pontosan, de az Insider Gaming kiderítette, hogy az egyik egy fantasy akció-RPG lett volna, ami sokban hasonlított volna a Star Warsra: lett volna benne Erő, amivel tárgyakat mozgathatunk, de ezen felül akár az időt is megállíthattuk volna egy pillanatra képességeinknek hála. Ez a játék már nem készül el, de a hamarosan érkező Dying Light: The Beasttel talán visszatérhet a Techland a mínuszos évek után a csúcsra.

Ha pedig a következő Dying Light sem lesz elég, akkor még mindig bízhat a stúdió a Call of Juarez erejében. Az Insider Gaming ugyanis megtudta, hogy a 2013. óta pihenő franchise új epizóddal bővülhet a jövőben, a Techland már egy ideje fejleszti a játékot az Unreal Engine segítségével. A vadnyugati lövöldözős széria eddig négy részből állt, ezeket mind az Ubisoft adta ki. Azonban 2018-ban visszaszálltak a jogok a Techlandre, így különösebb probléma nélkül készíthet új Call of Juarezt a lengyel csapat házon belül. A franchise folytatása pedig már csak azért is jó hír lenne, mert az Xbox 360 / PlayStation 3 éra óta nem kaptunk még csak egy remastert sem belőle.

A Dying Light: The Beast 2025. augusztus 22-én jelenik meg PC-re, PlayStation 5-re és Xbox Series X|S-re. A fejlesztés alatt álló Call of Juarezről viszont még nincsen több információnk, így az is képlékeny, hogy mikor ér ennek a végére a Techland.

Borítókép: Techland

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések