A Battlefield 6 egyik fejlesztője dícsérte a saját munkájukat és a Frostbite erejét.
A rombolás és a Battlefield franchise kéz a kézben járnak már régóta. A DICE vezető producere, David Sirland pedig annyira biztos benne, hogy amit a Frostbite-tal művelnek a BF6-ban, az utánozhatatlan, hogy nemrég egy 3djuegosnak adott interjúban már azt találta mondani, hogy az általánosabb motorok nem is tudnák felvenni a versenyt a házi megoldásukkal.
Sirland szerint „ez a fajta pusztítás, amit mi csinálunk, nem lehetséges egy általánosabb motorral [mint az Unreal Engine 5], mert a Frostbite-ot direkt erre szabtuk, a játékot a motorhoz igazítjuk.” Egyre több és több játék kerül a piacra Unreal Engine 5-tel, amivel még nem is lenne probléma, mert a látvány rendszerint fantasztikus. Azonban akadások, fagyások, egyéb technikai problémák gyakran előfordulnak ezekben a címekben. Idővel remélhetőleg ezeken a gyermekbetegségeken túllép a játékipar, és például a pár év múlva érkező, szintén UE5-ön nyugvó The Witcher 4-gyel már nem lesznek ilyen bajok.
A Battlefield Studios azonban az eddig látottak alapján jól döntött, hogy nem követte a trendeket, és kitartott a Frostbite mellett, a BF6 ugyanis parádésan néz ki a béta alapján. Továbbá egy rövid tesztkört követően azt kell mondjuk, hogy a teljesítménnyel sincsen gond, ha az ajánlott gépigény környékén kísérletezünk a Battlefield 6-tal, persze egy-két meccsnél több kell ahhoz, hogy ezt alaposan felmérjük.
A Battlefield 6 október 10-én jelenik meg Xbox Series X|S-re, PlayStation 5-re és PS5 Próra, valamint PC-re. Azonban augusztus első felében már minden platformon kipróbálható lesz a játék béta verziója.
Borítókép: EA Battlefield Studios