Óriásit megy a PEAK Steamen és Twitchen, annyira sikeres a játék, hogy a Robloxban már van, aki pofátlanul le is másolta.
Sokféle mutatója létezhet annak, hogy egy játék sikeres vagy sem. Ha például már a megjelenést megelőző hónapokban is mindenki a játékot fikázza, ha senki nem bízik benne majd a megjelenés napján gyakorlatilag mindenki arcon köpi a fejlesztőket, akkor elkönyvelhetjük, hogy a játék úgy járt, mint a The Day Before és megbukott. Ha viszont a játék óriási számokat produkál, ha rábuknak a legnagyobb tartalomgyártók és egy hónap alatt több, mint 5 millió példányt adnak el belőle, akkor bizony olyan sikeres a játék, mint a PEAK. Sőt, ha egy játékról pofátlan utánzat készül a Robloxon belül, ami egyértelmű lopás és csak annyi a szándéka, hogy pénz nyúljon le a játékosoktól... nos, akkor is sikeres a játékod. Már persze az eredeti, nem a Roblox-féle lopás.
Nem kellett rá sokat várni, a PEAK is megkapta a maga utánzatát a Robloxban, ez a Cliff vagy a Mountain Climbing, még a játék nevét se tudják eldönteni a "fejlesztők". Nemigazán lehet mit mondani a Cliffről, gyakorlatilag fogták a PEAK-et és átültették Robloxba, úgy, hogy közben minden játékelem silányabb lett, na meg persze telepakolták minkrotranzakciókkal. Elég pofátlan lopásról van szó, ami elvileg a Cliff névre hallgat, de később azt állították a fejlesztők, hogy az túlságosan is hasonlít a PEAK-re, így a játék neve valójában a Mountain Climbing. Persze név ide vagy oda, minden is más hasonlít a PEAK-re. Feltűnt ez persze a PEAK fejlesztőinek is, akik kellőképp menőn reagáltak a Cliffre vagy a Mountain Climbingre vagy nevezzük akárminekre is.
„Inkább kalózkodjátok le a PEAK-et, mintsem, hogy ezzel a pénzéhes Roblox-koppintással játszatok."
És igazuk is van. Esélyt se adjatok az olyan gagyi lopásoknak, mint amilyen a Cliff, az eredeti játékot támogassátok. Főleg, ha mondjuk a PEAK-ről van szó, ami nem is drága, hiszen az mindössze 7,49 euró (kb. 3000 ezer forint) Steamen!