23 év van az első Mafia játék és a Mafia: The Old Country között, a különbség pedig ég és föld... előbbi javára.
A múlt héten végre megjelent a Mafia: The Old Country. Az újságírók nem ájultak el a Hangar 13 legújabb játékától, mert a fejlesztők nem követtek el akkora baklövést ezúttal, mint amekkorát a Mafia 3-mal – az is valami. A legújabb Mafia egyébként igen jó felvezetése a korábbi epizódoknak is, tehát legalább nem lóg a levegőben annak ellenére, hogy jelentősen korábban játszódik, mint azok. Az új Mafiának azonban nem csak az eseményei előzik meg a többit, ugyanez sajnos a fizikájáról is elmondható.
A Mafia: The City of Lost Heaven 23 éve jelent meg először, és már akkor sem számított a korabeli technika csúcsának. Az viszont egészen nevetséges, hogy ha mellé tesszük a The Old Countryt, akkor a fizikáját tekintve letagadhatja a korát. Pontosabban, a legújabb Mafiának van szégyenkeznivalója, mert olyan alapvető dolgokat nem sikerült az Unreal Engine 5-tel megoldania a fejlesztőknek, minthogy a karakterünket elüthesse egy autó, vagy hogy a vízben ne lehessen kocsikázni.
A Mafia: The Old Countryt egyébként más területen is kritizálni kezdték már a médiában. Például egy ex-maffiózó is beleállt a játékban bemutatott eseményekbe, mert az egyik legfontosabb szál annyira elrugaszkodott a valóságtól, hogy nagyobb eséllyel végzi az illető hullaként, mint boldog öregemberként, ha ilyesmivel próbálkozik.
Te próbáltad már a Mafia: The Old Countryt? Mi a véleményed róla?
Borítókép: 2K Games / Hangar 13