A Battlefield 6 vezető producere szerint nem feledkeztek meg a játékosok egyik kedvenc BF élményéről.
A Battlefield 6 bétája pár napon át szünetel éppen, de holnap már szerencsére visszatérhetünk a csatamezőkre gyakni az ellent. Ezen a ponton szinte biztos, hogy lesz némi újdonság, változtatás a játékban a következő etap során, már csak az a kérdés, hogy mennyire figyelt a Battlefield Studios a játékosok egyetlen igazán nagy problémájára. Ugyanis akármennyire jó volt a béta, sajnos hiányoztak belőle a klasszikus BF élményt nyújtó óriási pályák.
A Battlefield 6 bétájában eddig három pályát tesztelhettünk. Az utcai, közeli harcokra tervezett Siege of Cairo és Iberian Offensive remek móka volt, hozta is, amit az ilyen típusú térképektől várunk. A Liberation Peak viszont inkább egy nyitottabb helyszín volt, csak túl kicsi ahhoz, hogy igazán kiélvezhessük a szabadságot. E láttán többen is arról kezdték kérdezgetni a fejlesztőket, hogy a rendes, nagyméretű pályákat hová dugták el, ha egyáltalán készítettek ilyet. Ám szerencsére a Battlefield Studios vezető producere, David Sirland megerősítette, hogy nem feledkeztek meg a klasszikusnak számító térkép méretekről sem, csak a bétához ezek nem passzoltak.
Sirland magyarázata szerint a Battlefield 6 bétájában arra voltak elsősorban kíváncsiak, hogy a gyors tempójú lövöldözés úgy működik-e, ahogyan azt elgondolták. Ehhez viszont muszáj volt a kisméretű pályákat előtérbe hozniuk, hiszen ezeken figyelhető meg igazán az, amit épp felmérnek. De ez még nem jelenti azt, hogy ne lennének hatalmas pályák is a tarsolyukban, csupán ki kell várjuk, hogy ezek teszteléséhez is elérjen a stúdió.
A Battlefield 6 október 10-én jelenik meg Xbox Series X|S-re, PlayStation 5-re és PS5 Próra, valamint PC-re. A BF6 nyílt bétája most pár nap pihenőre megy, de augusztus 14-én új tartalmakkal, és remélhetőleg pár hibajavítással, egyensúlyi frissítéssel tér vissza közénk.
Borítókép: EA Battlefield Studios