Az Electronic Arts bejelentette, hogy a Battlefield 6 mozgásmechanikái komoly változtatásokon estek át a béta után. A bunny hop, a csúszást követő lövöldözés és az összevissza ugrálás már a múlté.
A Battlefield 6 nyílt bétája elképesztő rekordot ment, ennek ellenére sok játékos úgy érezte, hogy a karakterek mozgása inkább egy Call of Duty-ra hajaznak, mintsem egy BF-re. A bunny hopolás, a slide-shoot és az ugrándozós lövések miatt a pályán egyesek úgy repkedtek, mintha jetpacket kaptak volna, miközben a veteránok csak fogták a fejüket. Az EA éppen ezért úgy döntött, ideje visszafogni a túlzott arcade-hangulatot. A változtatások között van, hogy a slide utáni ugrás jócskán nerfelve lett, a folyamatos ugrálásnál pedig csökken annak magassága. Ráadásul, ha valaki lövöldözés közben próbál ugrálni vagy csúszni, az lövései sokkal pontatlanabbak lesznek. Ezzel tehát vége a nyúl módjára rohangáló Rambo-karaktereknek.
Ráadásul nemcsak a talajon, de a levegőben is változott a dinamika, az ejtőernyős fizikát is finomhangolták, ezért mostantól lassabban gyorsul a karakter, miután kinyitotta az ernyőt – vagyis több kontrollja lesz a játékosoknak a zuhanás felett.
COD vs. Battlefield vita újra fellángolt
A gyorsabb mozgás inkább a Call of Duty-s játékosoknak kedvezett, akik megszokták az arcade stílust, de a Battlefield-rajongók szerint ez nem illik a sorozat hagyományaihoz. A béta idején ráadásul a nagyon magas TTD (time-to-death) és az irreálisan alacsony TTK (time-to-kill) is sokakat zavart, így nem csoda, hogy a közösség vegyesen fogadta a változásokat. Az EA most ezzel a nerf-csomaggal próbálja visszaterelni a játékot abba az irányba, amit a veterán BF-rajongók vártak tőle.
Borítókép: Steam