Az IO Interactive végre megmutatta, hogyan is fest a 007: First Light élesben, és bár első ránézésre sok minden ismerős lehet a Hitman rajongóinak, a stúdiónak újra és újra ki kell hangsúlyoznia egy dolgot, sajnos nem véletlenül.
A GamesRadar+ mikrofonvégre kapta Theuns Smit-et, a 007 First Light licencelési producerét, aki ismét megosztotta, hogy a csapat jelentősen kibővült a bejelentés óta. Mostanra már nemcsak veterán IO-fejlesztők dolgoznak a játékon, hanem sok új, tehetséges programozó is érkezett – köztük olyanok, akik kifejezetten az autós játékmenetekhez értenek. És hogy miért fontos ez? Mert a First Light egyik legnagyobb újdonsága a vezethető autók, amire többször is lesz példa a kaland során.
Rasmus Poulsen, a stúdió művészeti igazgatója szerint a járművek megalkotása komoly kihívás volt, hiszen egyszerre kell izgalmasnak, hihetőnek és veszélyesnek lenniük, miközben nem árt, ha a széles közönség számára is élvezetes marad a vezetés. Azt se felejtsük el, hogy az IO-nak ez egy teljesen új terep, így nem bízták a véletlenre: külön szakértőket hoztak, hogy minden a lehető legjobban meg legyen oldva.
A klasszikus elemek, amiket a Hitman-szériában is láthattunk már – mint például az őrök elterelése – ugyan visszaköszönnek, de a stúdió nem győzte kihangsúlyozni: ez nem egy újabb World of Assassination, vagyis egy átskinezett Hitman játék lesz, hanem Bond saját kalandja. Az IO-nak 25 évnyi tapasztalata van a lopakodás és a küldetésalapú játékok terén, ezért most ezt az örökséget használják fel ahhoz, hogy James Bond végre megkapja azt a videojátékot, amit megérdemel. Szóval a 007: First Light-ban nemcsak a beszivárgás lesz a fontos, miközben csúcsra járatjuk a kütyüinket, hanem lesznek benne bőven üldözések, menekülések, illetve az akció is a középpontba kerül. Úgy tűnik, az IO tényleg komolyan veszi, hogy ez egy ízig-vérig Bond játék legyen, nem pedig Agent 47 legújabb missziója.
Borítókép: Steam