A Battlefield 6 bétájában a járművek alulteljesítettek, és ez bizony nem a véletlen műve.
A múlt hónapban zajlott Battlefield 6 béta tesztek során a játékban található harci járműveknek szinte sosem kaptak elég mozgásteret, mielőtt a különböző páncéltörő eszközökkel – rakéták, lézerirányítású lövedékek, tankelhárítóágyúk, aknák és speciális robbanószerek – meg nem semmisítették volna őket. Egy kiszivárgott Operation Firestorm gameplay videó tökéletes példát szolgáltatott erre, hogy az “open weapons” rendszerrel a gyalogosok sokkal veszélyesebbek lettek a járművekre, mint fordítva.
A producer mit mondott?
David Sirland elismerte, hogy a járművek balanszát illetően valóban akadnak problémák, de már tudnak róla egy ideje, és dolgoznak rajta:
„Ez egy általános balansz probléma, nem csak egy speciális helyzeté, és aktívan dolgozunk rajta.”
Ugyanakkor hozzátette:
„Bár inkább legyenek a járművek túl gyengék, mint túl erősek a kezdetekkor. Trükkös kérdés, mert a játékosok idővel egyre jobban tudják majd használni őket.”
Ez azt jelenti, hogy a megjelenést követően a harci járművek lehet, hogy sebezhetőek, de hosszú távon a tapasztalt játékosok képesek lesznek hatékonyan borsot törni velük az ellenség orra alá.
A dzsip rejtélye
A béta során a dzsipek különösen szenvedtek. Sirland szerint a játékosoknak idő kell ahhoz, hogy megtanulják kezelni ezeket a gépeket, és a kezdeti gyengeség nem feltétlenül jelent rosszat hosszútávon. Mindenesetre az október 10-i megjelenéskor kiderül, milyen változtatásokat hajtottak végre a fejlesztők, hogy még kiegyensúlyozottabb legyen a csatatér az egyik legjobban várt Battlefield esetében.
Borítókép: Steam