A GameStop szabályosan viccet űz az Xbox Game Pass tegnap bejelentett új modelljéből egy kis marketing kedvéért.
Idén már kár is megtartani a Halloween partit, amit terveztél a haverokkal, hiszen a Microsoftnál és az Xboxnál ijesztőbb úgy sem lesz senki sem, akármennyi időt vagy pénzt költ a jelmezére. Ugyanis a redmondiak október 1-jén bejelentettek egy igen durva változást a Game Pass modelljében, amivel felszámolták a platformhatárokat az előfizetésekben. Cserébe attól függően, hogy a három közül melyik opcióra csapunk le, vagy sokkal több pénzért sokkal kevesebbet kapunk majd, vagy nagyon sok pénzért épp egy picivel többet, mint korábban. Ha nem szimpatikusak ezek a lehetőségek, valószínűleg nem benned van a hiba, mert mindenki más is azzal van elfoglalva épp, hogy lemondja az előfizuját még időben.
Van azonban más út is, mint a bankkártyánk pánikszerű kettévágása, kidobása, lehúzása. Amerikában például a GameStop döntött úgy, hogy ők nem emelnek a fizikai Game Pass előfizetői kódot tartalmazó kártyák árain, hiába vezette be az Xbox azonnal az új árpolitikáját, hiába követhetné a redmondiakat minden viszonteladó azonnal, kritika nélkül.
De ha Magyarországon körülnézünk, akkor itt is találunk még jobb ajánlatokat annál, hogy 10 890 forintot kelljen kiperkáljunk egyhavi Xbox Game Pass Ultimate-ért. És nem, nem csak kétes helyeken vagy bolhapiacokon, hanem rendes, elismert szaküzletek polcain is vannak még fizikai vagy digitális kártyák a régi áron. Reklámnak tehát nem lesz utolsó, hogy a készlet erejéig még annyiért adják a boltok a Game Passt, amennyiért korábban is tették, hiszen nekik ez nem kerül többe, már kifizették ezeket a kódokat a Microsoftnak, cserébe ők tűnhetnek fel a jófiú szerepben a csúf, gonosz konzolóriással szemben. Bár hozzátennénk, itthon még nem láttunk példát arra, hogy valaki addig merészkedjen, mint a GameStop, azaz nyilvánosan is beleálljon az új árpolitikába.
Borítókép: Obsidian Entertainment