A Battlefield 6 még meg sem jelent, de már most rekordokat döntöget: több millió előrendelés, több tízmillió béta-játékos, és egy elég merész odaszúrás a Call of Dutynak. Az EA láthatóan komolyan gondolja a visszatérést.
Nagyjából egy hétre vagyunk a Battlefield 6-tól, de a rajongók már lassan nem bírnak magukkal, és gyakorlatilag szétkapják a netet izgalmukban. Az EA új lövöldéje PC-re, Xbox Series X/S-re és PlayStation 5-re is befut majd, viszont már most minden jel arra utal, hogy ez lesz a széria egyik legnagyobb durranása. Az Ampere Analysis adatai szerint ugyanis játékot már 1,7 millióan elő is rendelték, csak Steamen, ennek alapján pedig a cég előrejelzése szerint az első héten simán átlépheti az 5 milliós eladást. Ez önmagában is egy roppant komoly szám, de ha hozzávesszük, hogy a béta alatt több tízmillióan vetették bele magukat a virtuális csatába, akkor már mindjárt tisztábban látjuk a helyzetet, és simán elmondhatjuk, a Battlefield 6-ra tényleg mindenki kíváncsi. Plusz a hírek szerint a Call of Duty játékosok 29%-a, akik tettek egy próbát a Battlefield6 nyílt bétával, a következő hónapban már nem tértek vissza a Call of Dutyhoz.
A Newzoo szerint a nyílt bétát 25 millió játékos próbálta ki, míg az Ampere kicsit óvatosabb, ők „csak” 22 millióra a becsülik ezt az adatot. Azért valljuk be, ez még így is óriási tömeg. A egyidejű játékosszám csúcsa pedig 10,4 millió volt, ami duplája a Battlefield 2042 bétájának. Persze a nagy kérdés továbbra is az, hogy a Battlefield képes lesz-e megtörni a Call of Duty uralmát. A legtöbben úgy gondolják, hogy idén még nem, bár az EA egyértelműen mindent beleadott, hogy újra a csúcsra járassa a sorozatot. Ráadásul a kiadó pár napja egy élőszereplős trailerben szólt be a CoD-nak, és már a megjelenés utáni terveiket is leleplezték, így az első szezon tartalmairól is lehullott a lepel, ami további izgalommal töltötte el a közösséget.
Ráadásul ha így haladnak, könnyen lehet, hogy a következő rész már tényleg maga mögé utasítja a Call of Duty mellett – főleg, ha a konkurens továbbra is az identitásválságával küzd.
Borítókép: Steam