Nem rossz a GTA, de a Rockstar Games alapítójának nem az a széria a kedvence

Nem rossz a GTA, de a Rockstar Games alapítójának nem az a széria a kedvence

Dan Houser a történelem néhány legjobb videójátékának írójaként egy igen meggyőző rezüméből válogathatott.

Dan Houser, a Rockstar Games társalapítója és egykori vezető írója nemrégiben az L.A. Comic Conon őszinteségi rohamot kapott az amerikai IGN mikrofonja előtt, és többek között azt is elárulta az interjúban a közönségnek, hogy miért nem készült el sohasem a várva várt Bully 2. De nem ez volt az egyetlen játék, ami szóba került, elvégre a Rockstar legnagyobb franchise-a mégiscsak a Grand Theft Auto, ami pont jövőre fog új epizóddal bővülni.

Ugyan Houser a GTA 6 munkálataiban már nem vett részt, mert a stúdiót 2020-ban magára hagyta, attól még tudott érdekeseket mondani. Például arról, hogy melyik a legjobb játék, amin valaha dolgozott:

„A Red Dead 2, azt hiszem, az volt a legjobb dolog, amin dolgozotam. Ez volt a legjobb megvalósítása egy nyílt világú, témájában konzisztens történetmesélésnek, illetve annak, hogy a játékot úgy tegyük össze, hogy az egy érzelmes utazásra vigyen magával.”

Bár amilyen gyorsan rávágta Houser a Red Dead Redemption 2-t az újságírói kérdésre, annyira igyekezett mögé tenni egy GTA-t is, csak hogy ne lehessen azzal vádolni, hogy megfeledkezett volna az aranytojást tojó tyúkjáról:

„A GTA 4-et is [idesorolnám], mert abban igyekeztünk alaposan fejleszteni a történetmesélésen. Szerintem a GTA 5 középső szakasza is elképesztő lett. Amikor a három karakter együtt dolgozik... Nem volt hibátlan, de annyira jól csúszott az a középső szakasz. Szerintem nagyon jó lett. Meg a Red Dead 1 vége. Ezek a kedvenceim.”

Nektek melyik a kedvenc művetek Dan Houser munkásságából?

Borítókép: Rockstar Games

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések