Nagyot ment az első három napban a kasszáknál a legújabb PlayStation 5 exkluzív játék, a Ghost of Yotei.
Nem csak kritikailag, az eladások terén is hatalmas siker a Ghost of Yotei, a Sucker Punch Productions legújabb játéka. A PlayStation exkluzív cím ugyanis pont úgy mászott meg egy kétmilliós hegyet, mint az egyik japán videójátékos lap szerkesztője a minap. A Ghost of Yoteinek állítólag kevesebb mint három napra volt szüksége ahhoz, hogy ezt a mérföldkövet elérje, de a pontos eladási számok és az, hogy hány óra kellett a kétmillió eléréséhez, nem ismert. Viszont ezek az információk egy egészen megbízható helyről, a kínai PlayStation eladásokért felelős igazgatójától érkeztek (Daniel Camilo szerint), úgyhogy hihetőnek tűnnek, mégha nem is túl konkrétak.
A Ghost of Yotei tehát a pontszámokban legyűrte a Ghost of Tsushimát, de a kasszáknál egy picivel alulmaradt a nagy előddel szemben eddig. A 2020-as szamurájos kaland az első 72 órában 2,4 millió kópiáig nyújtózkodott annak idején, majd 4 hónap kellett neki, hogy ezt megduplázza – Atsu itt hozhatja be a lemaradását Szakai Dzsinnel szemben.
Teljes élettartama alatt egyébként a 13 milliót is átlépte már a Ghost of Tsushima, tehát bőven van még hová érnie a kistesónak. De amennyire jól sikerült, meglepődnénk, ha nem érne a közelébe sohasem, pláne, miután borítékolható, hogy PC-re is befut majd egyszer egy szép napon, ahogyan az előd tette. Állítólag a Ghost of Tsushima esetében csak a tavaly tavasszal kiadott asztali gépekre szánt verzió több mint kétmillió példányban kelt el – 70 eurós ár mellett a Sony csak lehajol ezért, nem?
Borítókép: Sucker Punch Productions