Érdekes, és semmiképp sem kedves, statisztikát tett közzé a Call of Duty: Black Ops 7 és a Battlefield 6 vásárlókról egy amerikai videójátékos piacelemző cég.
Tudjuk, hogy a Call of Duty és a Battlefield játékok mögött álló szekértáborok két évtizede várják a bizonyítékot arról, hogy melyikük a jobb, szebb, okosabb, legjobb. Azonban egészen mostanáig senki sem szolgáltatott ilyen anyagot, így nem derült ki, hogy kinek van igaza. Ám most, amikor 2016. óta először valódi hype van a Battlefield 6 és a Black Ops 7 versenye miatt, eljött az idő, hogy Mat Piscatella, a Circana vezető elemzője fát tegyen a tűzre. Sőt mit fát, rögtön benzint!
Az amerikai videójátékos piacelemző cég feje szerint hatalmas és vicces különbségek vannak a két játék tábora között abban, hogy melyik közösségi média platformokat preferálják. A CoD-os bagázs eszerint a TikTokra és a BlueSky-ra szokott rá, míg a Battlefield 6 vásárlók a Twitterre / X-re, valamint a LinkedInre. Ebből főleg a TikTok és a LinkedIn tűnik furcsának, de rögtön rákapott mindenki a mémre, úgyhogy hol a hiba? Amíg a CoD-osok a TikTokon bomlasztják az agyukat a szigmákos tésztával és a Bombardiro Crocodilóval, addig a BF játékosok sármos üzletemberek, akiket a tőzsdézésre tanít még a Battlefield 6 is. Jó tudni vásárlás előtt. (Félreértések elkerülése végett, nem, nincs összefüggés aközött, hogy melyik játék közönsége mennyire sikeres anyagilag.)
A Battlefield 6 október 10-én jelenik meg Xbox Series X|S-re, PlayStation 5-re és PS5 Próra, valamint PC-re. A Call of Duty: Black Ops 7 2025. november 14-én jelenik meg PC-re, Xbox Series X|S-re, Xbox One-ra, PlayStation 5-re és PS4-re.
Borítókép: EA Battlefield Studios