Csempész képeken a Just Cause alkotóinak törölt játéka, a Contraband

Csempész képeken a Just Cause alkotóinak törölt játéka, a Contraband

Ha mi már nem is csempészhetünk az Avalanche Studios játékában, legalább az elkaszált projektből mások csempésznek pár képet nekünk, hogy láthassuk, mit veszítettünk.

A Microsoft nem volt kegyes a kisebb címeihez az idén nyáron. Elkaszálták a Rare-nél ezer éve készülő Everwildot, a The Initiative a Perfect Darkkal együtt befeküdt a sírjába, a Just Cause-zal hírnevet szerző Avalanche Studios pedig küszködik, mert azzal a franchise-zal már egyszer csúnyán befürödtek, de az új, Contraband című játékukból meg nem kértek az Xboxnál többé, így két szék között a pad alá estek. Remek kérdés, hogy innen hova tovább a számukra, de ha erre jó választ egyelőre nem is kapunk, legalább a bejelentő videó után végre pár kép is napvilágot látott a csempészésről szóló, 70-es években játszódó, kooperatív, nyílt világú programból.

A képek, amelyeket az MP1st szerzett meg és ITT megtekinthetőek, a Contraband pár almenüjét mutatják be. Az elsőn az látható, hogy éppen 24 aktív játék érhető el, amelybe becsatlakozhatnánk. A leírások azonban hiányoznak, helyettük a jó öreg Lorem ipsum... szerepel kitöltőként, így ennél több ebből a képből sajnos nem derült ki. Valamivel beszédesebb szerencsére a második, ahol a barátlista felülete szerepel, mert ez legalább már szövegesen is megidézi, milyen lett volna a játék hangulata: barátok helyett felbérelhető csapattagok lettek volna, akik ha online vannak, akkor „szabadon felfogadható” állapotban lettek volna.

A harmadik kép szintén arról szól, hogy egy aktív játékba csatlakoznánk be. De ez már valamivel részletesebb, mint az első felület volt, mert láthatóak különféle információk, mint a szabad helyek száma és a session hossza. Továbbá szerepel még egy ;„Alertness” című sáv is itt, amiről nehéz vakon megmondani, mit is jelenthet meccskeresés kontextusban, de a példák esetében ez úgy fest, mindig 4/5. Talán a nehézségi fokozat lehet ez, ti mit gondoltok?

Borítókép: Avalanche Studios

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Gaming - Könyörtelen zombimóddal bővül a Steam legrealisztikusabb FPS játéka

Nem sokan szeretik a realisztikus és élethű játékokat, de azért akad néhány, amely ennek ellenére is egy komoly kis rajongóbázisra tett szert. A FPS-ek között pontosan ilyen a BODYCAM is, az Unreal Engine 5-ben készült alkotás tényleg elképesztő élményt kínált már eddig is ezen a téren. Most viszont új irányt vettek a fejlesztők, novemberben ugyanis érkezik a Zombimód.

Gaming - Volt egy Splinter Cell-szerű játéka a Rockstarnak, de örökre elveszett

Évekig reménykedhettünk benne, de a Rockstar Games végül hivatalosan is törölte a hidegháborús kémjátékot. Dan Houser elmondta, hogy több verziót is papírra vettek, és ami a filmekben jól működik, az a videojátékban nem feltétlen, így a projekt nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.

Közvetítések