A Battlefield 6-ot mindenki a többjátékos mód miatt várta, ráadásul az egyjátékos kampány sem sikerült valami jól, ám most mégis kiderült, hogy meglepően sokan belevetették magukat a sztoriba is, amire bizony talán még a fejlesztők sem gondoltak volna.
A BF6 végül beváltotta a hozzáfűzött reményeket, és az EA egyik legnagyobb dobása lett 2025-ben. Bár a legtöbben a multiplayer miatt vásárolták meg, sok játékos végül a sztorimódra is rákattant. Az új adatok szerint ugyanis jóval többen fejezték be a kampányt, mint azt bárki gondolta volna.
A számok magukért beszélnek:
- Xboxon a játékosok 10,53 százaléka
- Steamen 9,4 százaléka
- PS5-ön 9,3 százaléka...
...szerezte meg a kampány befejezéséért járó trófeát. Ez a 10% körüli arány a mai játékosvilágban kifejezetten magasnak számít, főleg, ha figyelembe vesszük, hogy a legtöbben már kizárólag a többjátékos módokkal töltenek el időt egy ilyen shooter esetében. A Battlefield 6 single player részét persze sok kritika érte. Többen is úgy jellemezték, mint egy Call of Duty másolatot, ami nem tudott igazán újat mutatni. Mégis, a játékosok egy jelentős része nem hagyta félbe, és egészen a végéig kitartott. Ha az előző részekkel hasonlítjuk össze, a különbség látványos, ugyanis a Battlefield 1 kampányát mindössze a játékosok 6,5%-a teljesítette normál fokozaton. Ráadásul a Call of Duty: Black Ops 6 esetében is csak a gamerek 1,5%-a vitte végig a sztorit Steamen, míg a Modern Warfare 2 (2022) rebootnál ez 5,8% volt.
Akárhogy is, ez a statisztika egyértelműen megmutatta, hogy 2025-ben is van igény a klasszikus, egyjátékos élményekre, még egy olyan széria esetében is, amit szinte mindenki a multiplayerrel azonosít.
Borítókép: Steam