Egyáltalán nem volt könnyű manőver az ARC Raiders fejlesztése, azt pedig eddig is jól tudtuk, hogy a játék eredeti koncepciója nagyon messze állt attól, amit végül kézhez kaptunk. Ezt a régi, "elveszett játékot" azonban kár lenne siratni.
Egy PvE-játék, ahol minden Raider vállt vállnak vetve esik neki a hatalmas ARC-szörnyetegeknek, brutális fegyvereket és őrült akrobatikát bevetve. Néha-néha egy csodalobbiban még most is találkozhatunk ilyen pillanatokkal, de a legtöbb játékos számára az ARC Raiders egy pattanásig feszült kaland, ahol még egy-két szerényebb ARC-drón is komoly veszélyt jelenthet, ha pedig meglátunk egy konkurens csapatot, a találkozás hamar véres harcba torkollik. Az ARC Raiders rengeteget változott az első bemutatkozó trailere óta, házon belül pedig az Embark Studios lényegében teljesen újraindította a fejlesztés oroszlánrészét. Most a stúdió tagjai egy hivatalos dokumentumfilm-sorozatban mesélnek arról, hogy milyen volt, milyen lehetett volna, és miért alakult át az idei év egyik legnagyobb sikerjátéka:
Borítókép forrása: Steam