A Paradox is rájött: el kellett volna engedni a Bloodlines 2-t

A Paradox is rájött: el kellett volna engedni a Bloodlines 2-t

A Paradox Interactive hivatalosan vállalja a felelősséget a Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 anyagi és szakmai kudarcáért, miközben óvatosabb kiadói stratégiát terveznek a jövőben a vámpíros univerzumban.

A kultikus előd után nagy reményekkel indult Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 fejlesztése számos nehézségen ment keresztül, több fejlesztőváltással és újrakezdéssel, ami végül egy felemás, kevésbé mély akció-szerepjátékot eredményezett. A Paradox Interactive, bár elismeri a kudarcot és leírja a fejlesztési költségek jelentős részét, továbbra is fenntartja az ígéretet a megjelenés utáni tartalmak fejlesztésére, ám a jövőben főként olyan játékokra koncentrál majd, amelyek jobban illeszkednek szakértelméhez – nemcsak a fejlesztői, de kiadói ágon is, hiszen a The Chines Room csapata hozta révbe a vámpíros RPG-t.

Borítókép forrása: Paradox Interactive

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések