Sok mindenre kíváncsi volt a gamer közösség, de egy valakinek az új kalandja minden másnál népszerűbbnek mondható.
Az idei The Game Awards okozott néhány kellemes meglepetést mindenkinek, bár talán abban a legtöbben egyetértettek, hogy az év játéka nem lehet más, mint a Clair Obscur: Expedition 33. Meg is nyerte a Sandfall Interactive alkotása a Game of the Year titulust, de mivel ezen kívül még nyolc elismerést is bezsebelt, így olyan dolgot is végrehajtott a díjátadón, amit még eddig egyetlen másik cím sem. Mindenesetre nem emiatt volt hangos az esemény, hanem az új előzetesek, és a nagy volumenű bejelentések okozták a legnagyobb örömet, már akinek persze.
Mindenesetre kaptunk jó néhány új kedvcsinálót, és most az is kiderült, hogy melyiket nézték meg a legtöbbet, ami alapján talán az is elmondható, mit várnak a legjobban a közösség tagjai. A legnagyobb figyelmet a Tomb Raider és a Phantom Blade Zero előzetesei kapták. A Tomb Raider: Legacy of Atlantis és a Catalyst (amelyből az előbbi a klasszikus első rész felújított változata lesz, míg az utóbbi egy teljesen új kalandot ígér) három legnézettebb videója összesen 6,6 millió megtekintést hozott, míg a Phantom Blade Zero ugyanilyen séma mellett 6,3 millió megtekintést ért el, ami egészen elképesztő.
A 3. helyen viszont nem egy új játék, hanem egy karakter áll. A Marvel Rivals Deadpool Reveal 4,3 millió nézőt vonzott, a 4. és 5. helyen pedig a Resident Evil Requiem és a Star Wars: Fate of The Old Republic áll. A Remedy Entertainment által készített Control Resonant meglepően gyengén muzsikált ehhez képest, és csak a 10. legnézettebb előzetes lett 1,6 millió megtekintéssel, ráadásul még a Divinity is megelőzte, hogy a Total War: Warhammer 40,000-ről és a Lord of the Fallen II bemutatóiról már ne is beszéljük. Íme a top 10-es teljes lista:
Most viewed trailers from The Game Awards | Top 3 Uploads Combined (Fixed):
— KAMI (@Okami13_) December 15, 2025
1. Tomb Raider (6.6M)
2. Phantom Blade Zero (6.3M)
3. Marvel Rivals - Deadpool Reveal (4.3M)
4. Resident Evil Requiem (3.4M)
5. Star Wars: Fate of the Old Republic (3M)
6. Street Fighter Movie (3M)
7.… pic.twitter.com/cNI9tDqPqq
Ezek alapján jól látszik, hogy a TGA-költött 1 millió dollár előzetesenként a stúdiók számára valószínűleg megérte, hiszen a játékosok milliós nagyságrendben követték a bejelentéseket.
Borítókép: Steam