Az 1996-os Tomb Raider nem volt egy könnyű játék, de a Crystal Dynamics a jövőre érkező remake-ben bevezet pár fontos változtatást.
A Crystal Dynamics szerint a Tomb Raider: Legacy of Atlantis nehézségi szintjét a mai játékosok elvárásaihoz igazítják – hogy ez pontosan mit takar, egyelőre kérdéses, de sanszos, hogy az instant halált el lehet felejteni. A Legacy of Atlantis az 1996-ban megjelent első Tomb Raider teljes körűen felújított remake-je lesz. Visszaemlékezve arra az időszakra, amikor annak idején PSX-en játszottuk Lara Croft első nagy kalandját, egy dolog biztosan megmaradt: a játék kifejezetten kemény kihívást jelentett. Egyetlen elrontott ugrás is azonnali halált eredményezhetett, ami akkoriban a játékmenet szerves része volt. A 2006-os Anniversary már enyhébb volt ebben a tekintetben, a jövőre érkező Legacy of Atlantis esetében pedig azon sem lepődnénk meg, ha visszatöltődő életerővel lepne meg minket a fejlesztőcsapat.
Borítókép forrása: Steam