Brian Fleming, a Sucker Punch Productions egyik társalapítója 30 év után úgy érezte ideje távoznia, de előtte mindenkit megnyugtatott, hogy a stúdiót jó kezekben hagyja.
Bár a Ghost of Yotei nagyon messze van attól, hogy akárcsak a közepes jelzőt rásüssük, de az azért igaz, hogy annyira nem ütött nagyot a játék, hogy még most, az év végén is arról beszéljünk. Élvezetes játék lett a Ghost of Tsushima folytatása, ám mivel alig tudott megújulni a 2020-as elődhöz képest az év végi nagy díjátadó rendezvényeken például alul maradt a versenytársakkal szemben. A TGA-n sem tudott díjat bezsebelni a Yotei. Persze ez nem jelenti azt, hogy bármi gond lenne a stúdiónál, sőt! Annak ellenére sem pánikolnak a Sucker Punch-nál, hogy néhány napja az a Brian Fleming is lelépett, aki immár 30 éve erősítette a csapatot. Fleming nem csak egy egyszerű fejlesztő, de a Sucker Punch Productions egyik társalapítója is volt, akinek keze erősen benne volt a csapat összes eddigi sikerében.
Sucker Punch-féle sikerekből pedig bőven akadt az évek során. Első játékukra, a Rocket: Robot on Wheels-re talán kevesen emlékeznek, ám utána a Sly Cooper sorozat, az InFamous széria és az utóbbi 5 évben a Ghost of... sorozat bőven a legendás alkotók közé emelte a Sucker Punch csapatát, akik most mégis elveszítették egyik oszlopos tagjukat. Megijedni persze nem kell, Fleming jó ideje készült a kilépésre és addig nem is szánta el magát a távozás mellett, amíg meg nem bizonyosodott arról, hogy a stúdió jó kezekben folytatja tovább karrierjét.
"Jason és Adrian az elmúlt években meghatározó szerepet játszottak a Sucker Punch kreatív és technikai irányvonalának kialakításában. Jason, aki a Ghost of... franchise társ-kreatív igazgatójaként dolgozott, segített meghatározni a stúdió vizuális identitását és történetmesélési stílusát, mélységet. Adrian, mint műszaki igazgató, vezette a stúdió mérnöki és gyártási munkáját, amelyek a Sucker Punch világait olyan magával ragadóvá teszik. Együtt képviselik a kreatív és technikai kiválóság tökéletes ötvözetét, amely mindig is megkülönböztette a stúdiót másoktól." - áll a Sucker Punch közleményében.
Az új korszak Jason Connell és Adrian Bentley vezetésével indult el, a kérdés már csak az, hogy merre tovább a Sucker Punch-nak? Vajon lesz még egy Ghost of... epizód? Újraélesztik az InFamous szériát? Esetleg valami teljesen új IP-vel állnak elő? Akárhogy is, mi izgatottan várjuk, hogy mi lesz a fejlesztőcsapat következő projektje!