Az ismert bennfentes, Jez Corden úgy tudja, a Bethesda külső féltől származó technológiák segítségével szedné ráncba a saját fejlesztésű Creation Engine-t.
Bár a Starfield igencsak messze áll attól, hogy csúnyának nevezzük (a textúrák részletessége például a mai napig tapsot érdemel), az öregedő Creation Engine gyermekbetegségei sajnos elég sokat rontanak az élményen – kezdve a töltőképernyőkkel, amik miatt Neon városa egy kész rémálom. Ebből adódóan sokan örülnének, ha a Bethesda a kukába hajítaná a házon belüli motort, és inkább egy korszerű engine segítségével egyengetné a több mint hét éve bejelentett The Elder Scrolls 6 útját, ebből azonban biztosan nem lesz semmi, hiszen a cég többször is aláhúzta, hogy esze ágában sincs váltani. Öröm az ürömben, hogy egy új jelentés szerint a Bethesda kölcsönvesz néhány technológiát az Unreal Engine-ből, melynek hatását már a Starfield-ben is érezni fogjuk, kérdéses viszont, hogy pontosan mely elemekről is van szó.
Borítókép forrása: Bethesda/ZeniMax Online