Nyugi, akkor sem dől össze a világ, ha nem játszottál a régebbi Divinity-játékokkal

Nyugi, akkor sem dől össze a világ, ha nem játszottál a régebbi Divinity-játékokkal

A Baldur's Gate 3 alkotóinak új, egyszerűen csak Divinity címen futó projektje hivatalosan is annak a játékosrétegnek kedvez, akiknek Rivellon világa eddig legfeljebb névről (vagy még úgy sem) volt ismerős.

Swen Vincke, a Larian Studios feje egy friss interjúban világossá tette, hogy az új rész nem követeli meg sem a Divine Divinity, sem az Original Sin-duológia ismeretét, a történet és a világ felépítése teljes értékűen élvezhető lesz "nullkilométeres" CRPG-rajongók számára is. Persze nem maradnak hoppon a veteránok sem: aki végigkísérte a Lariant az előző epizódokon, rengeteg apró utalást, kontinuitást és háttérinformációt fog felfedezni a felszín alatt, kvázi jutalomként a befektetett órákért. A stúdió közben nem titkolja, hogy a cél egy minden eddiginél grandiózusabb, Baldur’s Gate 3-nál is nagyobb szabású szerepjáték, amely már az első trailer alapján is jóval sötétebb, vérgősebb tónussal nyit új fejezetet a szériának.

Borítókép forrása: Larian Studios

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések