Az öt leginkább túlhypeolt kártya a Hearthstone világában

Az öt leginkább túlhypeolt kártya a Hearthstone világában

Az sokszor előfordul a HS berkein belül, hogy egy-egy kiegészítő előtt a játékosok elkezdenek előre kombinálni az új lapokkal és mindig vannak olyan kártyák, amire azt mondják, hogy iszonyatosan op lesz. A baj az, hogy sokszor lövünk mellé, nem is kicsit.

Anno úgy tűnt Varian Wrynn simán a Control Warrior alap szereplője lesz és azt hittük, hogy a Grim Patron csak arra lesz jó, hogy párszor majd Tavern Brawlban használjuk. Soha nem lehet előre megmondani egy kártyáról, hogy az mennyire lesz erős amíg nem játszottál vele, ami pedig valljuk be sokkal poénnabb, mint légvárakat építgetni. Minden okoskodásra az egyik legjobb példa Yogg-Saron. Senki nem gondolta volna, hogy ennek a lapnak ekkora hatása lesz, hogy kb. a metadeckek 70 százalékában ott lesz (mint a jó öreg Boom a szerk.), és azt se hittük volna, hogy ilyen eltérő vélemények születnek vele kapcsolatban. Ez kell a Hearthstone világának. Az milyen unalamas lenne már, ha valaki ránéz egy kártyára és egyből meg tudja mondani, hogy az jó vagy nem.

És hát láttuk már, amikor a közösség egy új kártyát az egekig magasztalt, aztán láttuk, hogy még arénában sem veszi ki senki. Lássuk hát az 5 leginkább várt kártyát, ami iszonyatosat bukott.

Dragon Consort


Máig nem tudni, miért nem működött ez a kártya. Öt mánáért 5/5 teljesen legit és az, hogy egy jövőben akármikor kijátszott srákány költségét kettővel csökkenti az mindig jó, de a hét manás Ysera vagy Nefarian úgy tűnik nem éri meg.

Mostanra rá kellett jönni, hogy a HS meta mindig az aggró stílusnak kedvez, valahogy mindig visszajön a Face Hunter. A meta tetején az olyan deckek ülnek, mint a Zoolock a Tempo Mage vagy az aggró deckek valamelyike. Persze van kivétel - a Control Warrior mindig ott volt és ez igaz a Renolockra vagy a Freeze Mage-re is -, de hogy olcsóbban játszhatunk ki egy túl sok manába kerülő szörnyet majd egy másik körben, az nem tűnt olyan nagy ígéretnek, hogy emiatt decket rakjanak köré. A játék inkább a tempóról szól, nem az értékről, ha pedig ezt észben tartod akkor, amikor értékeled a kártyákat, akkor nem kerülsz tévútra. :)

Deathwing, Dragonlord


Ennek a lapnak nagyobb volt a füstje, mint a lángja. Az érték a lapban mondjuk őrületes. Kihozhatja Yserát, Nefariant, vagy Malygost, akár egyszerre is és nulla manát fizetsz érte, na ez aztán a valami!

De anno egyvalamivel nem számoltunk, hogy ez megtörténjen iszonyatosan kapzsinak kell lennünk. Az egyik, hogy több 9 mana fölötti sárkányt kell betolni a deckbe, ezeket még fel is kell húzni, és kell egy pont a játékban, amikor ki tudunk játszani egy 10 manás lényt. Ezt megcsinálni nem igazán könnyű. N’Zoth azért működik, mert egyből kijön belőle az érték, hiszen nem deathrattle, hanem battlecry és a lapoknak nem kell a kezdeben lenni. C’Thun azért működik, mert ha kjátszod nagy valószínűséggel letakarítod a pástot, ja és kapsz egy bika szörnyet. Deathwing, Dragonlord ezzel szemben nehézkes, és sokkal nehezebb neki helyet találni.

Troggzor the Earthinator


Úgy tűnt ez a lap megváltoztatja a metát. A BGH nem lőtte le, hét manába került, és minden leszedést durván büntetett. Mi kell más egy control deckbe?

Mindeki bevette. Abban a pillanatban ugrottak rá, hogy a Goblins Vs. Gnomes kijött, de sajnos nem váltotta be a reményeket. Körbejátszani az öreg Troggot, nem volt olyan nehéz. A legjobb eset ezzel a kártyával az volt, ha üres pástra sikerült kitenni, és tudjuk milyen nehéz egy ilyen lapot üres pástra tenni, főleg egy olyan metában, ahol a deathrattle irányított. Mindig fontos, hogy a nagy manás lapjaid valahogy egyből befolyásolják a játék képét, na a Troggzornál passzívabb lap nem létezik, kb. azt mondtuk az ellenfélnek, hogy „Na öcsém döntsél te!”. Anno sokkal magasabbra tettük, mint Dr. Boomot. 

Lock and Load


Na ez a lap az egyik kedvenc a nagy bukták közül. A gondolat, hogy csak húzzuk és húzzuk a kártyákat alapból nagyon jó, mondjuk egy Rouge vagy egy Warrior esetében. De a Hunternél, amikor mindig valami aggró archetípust akarsz játszani lehet becsúszik egy adag King of Beasts, meg mittudomén pár Stablemaster, aztán foghatod a fejed.

A Grand Tournament bejelentésekor ez volt az egyik lap, amiről lehullott a lepel, talán azért kapott ekkora figyelmet, mert op-nak tűnt, de sajnos nem volt igazán jó, csak arra használtuk, hogy az ellenfelet arcbaverjük, vagy olyan lapokat játszottunk ki, amit nem is igazán akartunk. Nem volt azért totál bukta, vannak emberek, akik játszák a szentségtelen Yogg’n Load decket, de sosem érte el a profi HS világ ingerküszöbét. :)

Hungry Dragon


A katasztrófa esélye a lap esetében sokkal nagyobb, mint a kinyerhető érték. Igen, lehet kapsz egy olyan lényt, ami a görbe előtt van a maga statjaival. De mi van akkor, ha leidéz egy Flame Impet vagy egy Injured Kvaldirt (nem beszélve a kis genyó Dust Devilről - a szerk -). A Piloted Shredder azért volt durva, mert lehet, hogy egy 2 droppot kaptál, de az mégiscsak a tiéd volt. Hogy akármilyen cuccot adsz az ellenfélnek az mindig rossz és érdemes ezt észben tartani, ha egy-egy kártyát értékelünk.

Kövess Minket!



Közvetítések