Túl sok az RNG? A Blizzard nyilatkozott

Túl sok az RNG? A Blizzard nyilatkozott

A Hearthstone kapcsán gyakran előjön kritikaként, hogy túl hangsúlyos a random effektek szerepe. De mit mond erről a Blizzard?

Viszonylag gyakran kritizálják a játékosok a Blizzardot a Hearthstone kapcsán a játékban jelenlévő randomfaktor miatt, mondván túlságosan nagy hangsúlyt fektetnek rá a lapok tervezésekor. Most a fejlesztői oldalról is hallhattunk erre egy reakciót.

A játék egyik dizájnere, Dean Ayala a Polygon stábjának így nyilatkozott az RNG-ről:

"Igazából minden arról szól, hogy megtaláljuk az egyensúlyt aközött, mi az, ami belefér, és mi az, ami már nem. Nyilvánvalóan nem szeretnénk, ha azt éreznétek, hogy egy-egy játék nem több pénzfeldobásnál."

A random-faktor szerepe a nagy versenyeken is túl nagynak tűnhet olykor, így kihat a profi játékosokra is. Ayala róluk is szót ejtett:

"Jócskán törődünk ezekkel a játékosokkal is. Pont ugyanannyit beszélünk egymás között az ő reakcióikról, mint azokéről, akik teljesen újak, vagy éppen három hónapja nem nyúltak már hozzá."

A konklúzió? A Blizzard igyekszik mindenkit kielégíteni:

"A kompetitív játékosoknak sokkal bővebb kívánalmaik vannak, mint az újaknak, de remélhetőleg elég kártyát tudunk készíteni ahhoz, hogy mindkét játékostípus elégedett legyen egy-egy új kiegészítővel. Azt szeretnénk, ha mindenkinek lenne valamekkora befolyása arra, hogy éppen megnyeri vagy elveszíti az adott játékot, ugyanakkor fel is szeretnénk rázni az egészet, új élményeket adagolva folyamatosan."

Szerintetek is túl sok a random elem a játékban, vagy ez egyszerűen szerves része a Hearthstone-nak?

Tetszett a cikk? Akkor kövess minket Facebook-on!

Kövess Minket!



Közvetítések