Eddig új mechanikát ugyan nem láttunk, de úgy tűnik a kézben lévő minionok erősítésére helyezi a hangsúlyt a Blizzard, menjünk sorban ezeken a lapokon.
Közös jellemzőjük ezeknek a lapoknak, hogy szinte mindegyik gyenge stattal rendelkezik, épp ezért kétséges, hogy be fognak-e férni a paklikba. Lényegében feláldozzuk a korai tempót egy későbbi value játékért, ha ezeket használjuk. Persze ügyesen keverve a kártyákat a random effektet manipulálhatjuk ügyesen, szóval a tempo deckekben és a kontrollban is meglehet a helyük, de erejük valódi tesztje a megjelenés után, élesben zajlik majd.
- Grimstreet Outfitter
A paladin új lénye arányait tekintve a kézbe buffoló lapok közül a leggyengébb erőelosztással rendelkezik, ugyanakkor az összes miniont erősíti a kezünkben. Aggro paladinban elképzelhető, hogy helyet kap, de a rotációig a sárkányos vonalat is erősítheti majd.
- Grimestreet Enforcer
Az Outfitter egy fokkal jobban pörgeti a paklit, ráadásul az Enforcerrel szemben kijátszáskor adja a tápot. A +1/+1 bár jól hangzik, de ára miatt és mivel a kör végén csinálja, valószínűleg nehezebben talál majd paklit magának.
- Grimestreet Smuggler
A Hunter-Warrior-Paladin hármas Multi-class lapja, de a háromért 2-4 itt is elég sovány. Ráadásul nem beast, és az említett kasztokban nála sokkal fontosabb három manás lapok is léteznek, nehéz lesz helyet szorítani neki.
- Trogg Beastrager
Ennek a lapnak már jobb az erőelosztása és ugyan nem Beast, de két manánál ez kevésbé lényeg, mint háromnál (a lehetséges Houndmaster negyedik körös play miatt). Második körre teljesen jó, egy Huge toad-nál például könnyen jobb lehet hosszú távon!
- Shaky Zipgunner
Troggal ellentétben itt már nagyobb hátrány a Beast altípus hiánya az előbb említett ok miatt, ugyanakkor a 3-3 elfogadható, a +2+2 pedig már számottevő buff, így elképzelhető, hogy befér a Hunter valamilyen variánsába, kár, hogy Deathrattle-re adja.
- Stolen Goods
Újabb lapot kap a Taunt Warrior, úgy látszik a Blizzard mindenképp szeretné, ha egy ilyen koncepció végre megszületne. Hogy ezt a Stolen Goods elősegíti-e, azt nehéz előre megmondani, két mana 3-3 szuper elosztás lenne, de ugye ezt egy minion kapja meg a kézben, nem pedig a boardra kerül ki. Egy 6-7-es Fierce Monkey a harmadik körben azért bőven "nem rossz".
- Grimestreet Pawnbroker
Talán ez a lap, ami a legjobban megmozgatja az ember fantáziáját a kezet buffoló minionok közül. Egy nyolc sebzéses Gorehowl akár finishernek is elképzelhető kontroll Warriorban (két kör alatt 16 az már elég szép sebzés), de a Pirate Warrior-ban is elképzelhető, hiszen csinál egy 6-3-as Arcanite Reapert. Ráadásul a Fiery War Axe négy sebzéssel már elég sok minionnal elbánik, többek között a népszerű Azure Drake-el.
Szerintetek mi lesz a sorsa ezeknek a kicsit szerencsére építő, de hosszabb távon nagy előnyt biztosító kártyákról?