Az NFL és az EA együtt indít Madden bajnokságot 2017-ben

Az NFL és az EA együtt indít Madden bajnokságot 2017-ben

Jön a Madden 17 esport bajnokság. NFL csapatok színeiben elektronikus atléták indulnak majd, akik minden héten az amerikai tévéképernyőkre költöznek.

A Madden sorozat első példányát még 1988-ban adták ki és azóta már több mint 100 millió darabot adtak el a sorozat különböző epizódjaiból. A játék azonban máig nem került be az esportok közé, pedig a lehetőség megvan benne. De ez gyorsan megváltozhat, hiszen az EA nagyon nyomul előre és a múlt héten egy új partnert is talált.

2017-ben indul a Madden NFL Championship Series, ahol az EA mellett a stratégiai partner az NFL lesz majd. A tervek szerint az NFL.com oldalon minden pénteken elektronikus bajnoki meccseket adnak majd, de ezzel a heti közvetítés nem ér véget, mert a rá következő napon a bajnokság tovább folytatódik, ám most már nem online, hanem az NFL Network TV adón. A nyár folyamán az EA meglepett mindenkit, amikor bejelentette, hogy 1 millió dolláros nyereményalapot hoz létre a Madden esport versenyeire, amit négy nagy esemény keretein belül oszt majd ki. Az első nagy verseny már le is zajlott és az EA tartotta is magát a bejelentéséhez.

Madden

A mostani versenyről azt lehet tudni, hogy a résztvevők ugyan esport játékosok lesznek, de mindannyian egy-egy nagy NFL-csapat színeiben indulnak majd. Az NFL klubok pedig válogató bajnokságokat tarthatnak azért, hogy megtalálják a legjobbakat. A játékosok - és ezen keresztül a csapatok - heteken keresztül, egy bajnoki sorozatban feszülnek majd egymásnak, ahogy az NFL is zajlik.

Lehet, hogy a FIFA után a Madden lesz az EA következő nagy dobása az esportok világában? Az tuti, hogy jó esélye van rá, hogy egy stabil esport közönséget találjon magának - főleg az Egyesült Államokban -, de azért semmit sem lehet biztosra venni.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET A FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Üzlet - A nyári kalandok ereje és varázsa feledhetetlen

Minden ember életében van legalább egy olyan alkalom, amit lehet mesélni majd az unokáknak. Nemcsak akkor, ha a legjobb sportteljesítmény kerül szóba, hanem akkor is, amikor a csajozásról vagy pasizásról van szó, amire később még vissza is térünk.

Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések