A DreamHack is behódol a VR-nak

A DreamHack is behódol a VR-nak

Az ESL és az IEM után a neves versenysorozat is beszáll VR közvetítésekbe.

Úgy tűnik jól sikerült a virtuális valóság beültetése a CS:GO, LoL és Dota2 közvetítésekbe, mert a Sliver.TV bejelentette, hogy a 2017-es évre vonatkozólag megállapodást kötött az ESL, IEM és a DreamHack szervezetekkel. A szeptember végén megrendezett ESL One New York és az októberi IEM Oakland verseny volt a főpróba, ahol az új VR lehetőségek is helyet kaptak a nézők számára.

„Az ESL One New York és az IEM Oakland kapcsán a Sliver.tv-vel kötött megállapodásunk felülmúlta az elvárásainkat. Örömünkre szolgál, hogy az IEM Katowice tornától kezdődően a következő hét versenyen is a Sliver.TV a partnerünknek tudhatjuk.” nyilatkozta Stuart Ewe az ESL menedzsere.

A DreamHack vezérigazgatója, Marcus Lindmark is megerősítette, hogy kizárólagos szerződést kötöttek a Sliver.tv-vel, a tavalyi ESL sikereit és egyedülálló kínálatát látva. A VR közvetítések a következő eseményeken így már biztosan elérhetőek lesznek:

A 2016-os IEM Katowice tornát több, mint 100.000 látogató és közel kétmillió online néző követte. A VR támogatottságnak köszönhetően ez a szám idén tovább nőhet. Úgy tűnik, hogy az online közvetítések forradalmát éljük. Vajon melyik sorozat lesz a következő? ESEA, Epicenter esetleg a WESG?

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések