Ben Brode az "apró győzelmek" fontosságáról, és arról, miért nem erőltetik ezt a játékelemet.
A Discard, vagyis a kézből dobatás már a kezdetektől fogva jelen van a Hearthstone-ban, eddig azonban kizárólag hátrányként használták - vagyis az ellenféltől nem tudunk dobatni, kizárólag saját magunktól.
Túlságosan erős lenne? Vagy egyszerűen csak inkorrekt, főleg olyan paklik számára, melyek kifejezetten egy-egy kulcslapra építenek? Miért nem erőlteti a Blizzard ezt a játékelemet? A Hearthstone fejlesztését vezénylő Ben Brode most válaszolt a kérdésre. Egészen pontosan arra, hogy miért rosszabb a kézből dobatás például a broken early game lapoknál.
"Mindkettő játékélmény-romboló, de van egy dolog, ami szerintem megkülönbözteti őket: az Apró Győzelmek. A HS egy 1v1 játék, valaki nyer, valaki veszít. Veszíteni pedig nem túl jó érzés. A HS ugyanakkor számtalan alkalmat biztosít arra, hogy úgy érezd, valami királyat vittél véghez, hogy egy pillanatig győztes vagy - még akkor is, ha magát a mérkőzést elveszíted."
"A kézből dobatás éppen ezektől az apró győzelmektől fosztja meg az ellenfelet, ha kidobatod a jó kártyáit. Nem tudja kijátszani a lapjait, nem tud csinálni semmit, csak végignézi, ahogyan te játszol."
Ben Brode persze elismerte, hogy sokszor egy korai vereség is hasonló érzéseket kelt a játékosokban, de ott legalább van esély kijátszani néhány erősebb lapot, és ezáltal szerezni egy-két kisebb sikerélményt. Szerintetek igaza van?