Dean Ayala dizájner a HearthPwn stábjának adott interjút, melyben érdekes témákat is érintett.
A HearthPwn csapata nemrégiben egy rendkívül tartalmas interjút készített a Hearthstone mögött álló fejlesztőcsapat egyik dizájnerével, Dean Ayalával, aki készségesen válaszolt a felmerülő kérdésekre.
A beszélgetés során szó esett a Journey to Un'goro kiegészítő három fő újításáról, az elementálokról, az adapt képességről és a questekről, ezen belül is arról, miként születtek meg. A címben is említett témák - és a rájuk érkező válaszok - azonban még érdekesebbnek bizonyultak.
A nerfek kapcsán Ayala elmondta: egyre nyitottabbak arra, hogy az eddig megszokottnál gyorsabban lépjenek közbe - ez történt legutóbb a Small-Time Buccaneer esetében is, ahol első alkalommal gyengítettek olyan lapon, ami az új kiegészítőben jelent meg. A dizájner hangsúlyozta, hogy itt is nehéz mindenkinek megfelelni, hiszen a hardcore játékosok sokkal hamarabb szembesülnek azzal, hogy változtatni kell. Akik azonban lassabban fogyasztják a tartalmakat, azok nem feltétlenül fognak örülni annak, ha egy lap még azelőtt megváltozik, hogy kipróbálhatnák azt. Általánosságban azonban Ayala azt mondta, gyorsabban fognak reagálni a balansz problémákra.
A bannolás esetleges játékba építéséről is kérdezték a dizájnert, hiszen a legtöbb versenyen van lehetőség arra, hogy a játékosok letiltsanak az ellenféltől egy adott class-t. Ayala szerint gondolkodtak hasonlón, illetve olyan változat is felmerült bennük, hogy ha kikapsz egy class-tól, akkor a következő meccsen semmiképp sem kaphatsz ellenfélnek ugyanolyan decket. Jelenleg azonban nincs napirenden ilyesfajta változtatás.
Ahol azonban várható változás, az a Ranked mód. A szintek bevezetése Rank 15-ön, Rank 10-en és Rank 5-ön csak az első lépés volt, amivel szerették volna kicsit komolyabb kísérletezésre biztatni a játékosokat. A jövőben azonban Ayala elmondása szerint további változások várhatóak, egyelőre azonban túl korai lenne erről beszélni szerinte.