Részletezzük a Supercell által élesített változtatásokat.
Örömmel tapasztaljuk, hogy hatalmas a sürgés-forgás a Supercell háza táján, hiszen számtalan meglepetés van készülőben, a minap a hamarosan induló bajnokságukat is bejelentették, valamint két napja kijöttek egy új javítással, amivel megpróbálják balanszolni a játékon belüli egységeket.
A legújabb frissítés legnagyobb vesztese egyértelműen a Night Witch, aki a fejlesztőktől szép kis nerfet kapott ajándékba. Nem elég, hogy a range 11 százalékkal kevesebb lett - így jóval közelebb kell merészkednie az ellenfelekhez -, a sebzését is csökkentették 9 százalékkal. Ráadásul a denevéreket is alaposan megtépázták, hiszen a spawntime-juk 6-ról 7 másodpercre emelkedett és a boszorka halála esetén már csak 2 születik belőlük 3 helyett.
A Battle Ram is vissza lett picit fogva, mivel már picit több időbe telik vele a charge és barbár barátaink is lassabban - 1 másodperc alatt - spawnolnak körülötte.
Sajnos, a Graveyard-ot is meglegyintette a nerf szele, így 10 másodperc helyett már csak 9 másodpercig fog minket segíteni, és a csontik száma is megcsappant 17-ről 15-re. Mivel eléggé bugos volt, ezért javítva lett a Heal, ami már nem csak jól működik, hanem 2 és fél másodpercig tart 3 helyett.
Kedvenc kis robotunk, a Mini P.E.K.K.A viszont megerősödött, így 4.6%-kal több sebzést tud kiosztani. Hasonlóan jól járt az X-Bow és a Mortar, amiket 4 helyett már csak 3 és fél másodpercig tart deployolni.
Előnyére változott a Dark Prince és az Ice Wizard is, akik közül az előbbi 6%-os, utóbbi pedig kereken 10%-os sebzésnövelést kapott. És végül mi más maradhatna, mint a Bats, aminél visszatértek a készítők az eredeti elgondoláshoz és újra 5 deneverrél operálhatunk.
Ti mit gondoltok a mostani finomhangolásról? Elégedettek vagytok vele?
TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!