Nemsokára itt a VB, de kicsit belassulhat a patchelési folyamat Meddler elmondása szerint.
Mint minden Meddler féle bejelentésnél, most is elmondjuk, hogy ezek a változások, tervek nem véglegesek, idővel bármikor változhatnak. Most, hogy ezen túl vagyunk csapjunk is a lecsóba, nézzük mit osztott meg velünk ezúttal a Riot Games.
Draven, Janna nerf és Hecarim buff várható a 7.17-ben, Aziron még dolgoznak
Aioween | 17/08/10 07:53A tegnap megjelent a 7.16, így Meddler máris beszámolt, min dolgoznak. Jaj lehet, az OTP Janna-knak, lehet, hogy kevés lesz az E nyomogatása a D5-höz. Minden egyes előzetes bejelentésnél elmondjuk, hogy ezek a változások nem véglegesek, mivel még a tesztelési fázisban vannak.
Futótűzként terjedt végig a közösségen Vayne buffjának híre, főleg mivel egy bug is belekerült a Q-jába, két Silver Bolts (W) jelzőt adott valamiért. Ezt azóta javították PBE-n, de most úgy néz ki, hogy a teljes buffolási folyamatot szeretnék eltolni, így egyelőre ezekből semmit nem fogunk látni, legalábbis a 7.17 során. Először is jobban utána szeretnének nézni a tervezett változásoknak, hogy például nem critel már a Q, így kevésbé lesz bursty, főleg a papírabb ellenfelek ellen. A mostani patchelési ciklusban egyszerűen nem fér bele még ennek a tesztelése és figyelemmel kísérése is.
Sokan már most sem szeretnek ellene játszani, mivel Yasuohoz hasonlóan, ha valaki jól bánik vele, nagyon frusztráló lehet ellene játszani, attól függetlenül, hogy átlagban nincs a többi lövész fölött, sőt. Ez főleg olyan karaktereknél jön ki, akik kifejezetten párharcokban csillognak, ami egy LCS során nem tűnik annyira szembe, mert egy több a csapatszintű megmozdulás, de solo que-ban igenis nagy gondot jelenthet annak, akit éppen darabokra szed a Vayne.
Mostanában az Ardent Censer egy elég erős support tárgy lett, Hylissang még Trundle-lel és a Stoneborn Pact kulcsmesterség segítségével is élhetővé tette, mivel az abból kapott buffok egyszerűen túl erősek. Elsődleges ez viszont inkább egy Janna vagy Taric, esetleg Lulu féle tárgy. Janna egyébként is sokszor egy lehetetlen ellenfelet testesít meg. Megfelelő használat mellett szinte lehetetlen őt vagy szövetségeseit megközelíteni, és emellett a pajzsai a plusz sebzéssel nagyjából minden cserét megnyernek, amit csak tovább erősíti ez a tárgy. Mivel magát az Ardent Censert (vagy ahogy sokan hívják, Ardent Cancer) nerfelik, egyelőre Janna és esetlegesen Taric nerfjei elcsúsznak, előbb megvizsgálják, hogy hasonlóan a Coin nerfelése után, a tárgy változásai milyen hatással lesznek a karakterekre. Ettől függetlenül a Jannara tervezett skill központúbb átalakítást nem dobták el, de mindent szép sorjában szeretnének csinálni.
A 7.17 és a 7.18 között a megszokott két hét helyett valószínűleg hármat is kell majd várni, hogy több idejük legyen az adatokat feldolgozni és az alapján megtervezni a 7.18-at, ami a VB patch-e is lesz egyben, így annak tökéletesnek kell lennie. Anno a 7.16-ot nevezték ki VB patch-nek, de láthatóan ehhez végül nem tartották magukat.
Végezetül Cho'Gath és pár másik tank kedvenc játékszerét, a Gargoyle Stoneplate-et is gyengíteni szeretnék, teljesen jogosan. Ez a tárgy jelenleg túl nagy sikereknek örvend, különösen a mindig éhes ürességlény tarsolyában, aki true damage-ével nem érintett a sebzéscsökkentésben az aktív része alatt. Egy bugot is javítanak, mivel a Cinderhulk és a Stoneplate együtt bizonyos esetekben jóval több HP-t adott, mint kellett volna, valószínűleg a százalékos HP számítás sorrendjébe csúszhatott valami hiba.
A második változás a 100% HP bónuszt fogja érinteni, ezt szépen felosztják az alap és a bónusz HP között, így nem bónusz HP-ként kapjuk az egészet. Ezért is volt annyira erős Cho'Gath, aki ultijával jócskán tudott bónusz HP-t gyűjteni. A változás pedig a következőképpen fog kinézni: van például egy olyan hős, akinek 1000 HP-ja van alapból és ehhez még hozzájön 1500 tárgyakból, vagy egyéb bónuszokból. Ő jelenleg 1500 plusz HP-t kapna a bónuszokból és mellé még 1000-et az alap HP-ból, vagyis összesen 2500-at, bónusz HP-ként. Ez olyan értelemben fog változni, hogy az alap HP-ból származó HP-t szintén alap HP-ként és csak a bónusz HP-t kapja bónusz HP-ként, vagyis 1000-el nőne az alap vagy base HP és 1500-al a bónusz HP. Ez azért fontos, mert például Cho'Gath ultija, vagy a Locket of the Iron Solari is a bónusz HP-tól lesz erősebb, ami így cirka 1000-el fog csökkenni. A tárgy így továbbra is erős és életképes marad, de a mostaninál kezelhtőbb lesz, főleg Cho'Gath esetében.