Ismét megnyílt egy szint, így lehet menni megint az ingyen kártyacsomagért. A bossok elég egyszerűek, de azért van pár dolog, amire figyelni kell.
Már egy hét telt el azóta, hogy elindult a Knights of the Forzen Throne és ez annyit jelent, hogy elérkeztünk a mini kaland 2 második hetéhez. Tegnap éjjel pontban éjfélkor megnyílt az Upper Reach, ahol ismét három bosst kell legyőzni, hogy megkapjuk az ingyen paklikat. A múlt héthez képest az itteni körök jóval egyszerűbbek voltak, de azért végigszaladunk azon, hogy mit is tudnak illetve mindegyikhez ajánlok egy nagyon egyszerű paklit is.
Blood Quuen Lana'thel
Az első boss akivel szembetaláljuk magunkat egy vámpír. Nem elég, hogy a Hero Power-je minden körben hármat sebez és hármat is gyógyít magán, de az első kör után a saját hősünket is átváltoztatja vámpírrá. Ezek után pedig a mi képességünk is átváltozik. 0 manáért valamelyik páston lévő lényt meg lehet harapni, ami +2/+2-t ad nekik. Ez jól hangzik, hiszen ingyen tudjuk buffolni a saját lényeinket, de persze azért itt is van egy kis buktató. A képességet mindenképpen használni kell. Ha tehát nincs a mi oldalunkon olyan célpont, amire el lehetne tolni, akkor a másik oldalon ott van két alapból két 0/10-es lény, akik felkínálják magukat vérszomjunknak és válnak 'áldozatává' az extra statoknak. Ezen kívül a vámpír hölgyemény paklijában leginkább Zoo lapok vannak. Jöhet szembe Falme Imp, Imp Gang boss és más hasonló lényék. Arra figyeljetek, hogy olyan Warlock lapok is vannak nála, mint a Corruption, a Demonwrath és a Siphon Soul. Szóval ha csak egy lényre toljátok a buffokat vagy sok kis lénnyel operáltok, akkor néha azért befigyelhet egy-egy megoldás.
Ebből kifolyólag olyan pakli kell, ami gyorsan telepakolja a pástot. Egy Jade Token Shaman már-már pofonegyszerűvé teszi a harcot. A Fire Fly, a Primalfin Totem vagy a Dopplegangster mind generálnak lényeket, amiket szépen lehet minden körben erősíteni egyenként. A korai körökben a cél, hogy kontrollálni kell a pástot, le kell kapni az érkező lapokat, miközben a saját lényeink elborítják a mi oldalunkat. Ha a harmadik körben miénk a tempó, akkor onnantól már sima a dolog. Érdekes kis adalék, hogy a Devolve működik az ellenfél 0/10-es tokenjeire, akikből azután 1 manás lény lesz. Itt a Token Shaman pakli, amit én a könnyű győzelemhez használtam, de más is simán működik.
Professor Putricide
A második ellenfelünk is az egyik legendás kártya, ebben a körben Professor Putricide ellen kell megküzdenünk. Azt észrevehetitek, hogy a professzoron ott van 15 armor, aminek az a szerepe, hogy ha az elfogy róla, akkor jön a harc következő fázisa megváltozik a képessége, idéz egy igencsak kellemetlen lényt is a maga oldalára és újra 15 armor kerül rá. A harc eleje hű az eredeti kártyához, hiszen a passzív Hero Power azt tudja, hogy minden Secretet ingyen lehet felpakolni, ez azt jelenti, hogy mindez nekünk sem kerül majd manában. Egy valami viszont biztos, neki több kerül majd fel, hiszen minden kaszttól kölcsönzött ilyen lapokat. Az első körökben tehát nagyjából arra lehet számítani, hogy úgy fog kinézni, mint egy karácsonyfa. A második fázisban jön Festergut a 4 manás 3/5 lap, aminek az a képessége, hogy minden kör végén három sebet ejt mindenen, ami a mi oldalunkon van. A Hero Power pedig annyit csinál, hogy minden fegyvert 1 manába kerül kijátszani. Ha ezen is sikerül átverekedni magunkat, akkor jöhet a harmadik, egyben az utolsó fázis, ahol már nem regenerálja az armort és meg lehet ölni. Elsőként most Rotface kerül az ellenfél pástjára, ami annyit jelent, hogy ha a lap túléli a sebzést, amit kap, akkor idéz egy legendary havert. A Hero Power ismét megváltozik, itt annyit csinál, hogy minden lap költsége 5 lesz.
Mivel tele van Secret lapokkal és az első fázisban azoknak nincs manaköltsége, így nagyon gyorsan kiürül a keze. A Secretek mellett a pakliban leginkább kártyahúzó lapok vannak, lényt csak a fázisváltásokkor illetve az olyan lapok után kap, mint a Cat Trick. Ebből kifolyólag össze lehet rakni egy anti-secret, illetve anti-fegyver paklit. Én elővettem egy nagy kedvenc Wild paklimat és Tempo Mage-el vertem meg, de minden bizonnyal működik a Token Shaman vagy a Control Paladin pakli is.
Sindragosa
Az utolsó körben Sindragosa az ellenfelünk, aki már picit nagyobb kihívást jelent, mint az első kettő társa. Kezdésnek onnan indul a dolog, hogy csak három lényt tudunk a pástra pakolni, mivel négy orbitális jég darab elfoglalja a helyet és ezek nem tokenek, csak ott vannak. A Hero Power-je pedig ismét passzív, annyit csinál, hogy ha 20 HP alá esik az életereje, akkor a maradék helyeken lévő lényeket is elmozdíthatatlan jégkockákká változtatja és többet nem lehet pakolni semmit a helyükre. A paklija egyébként tele van sárkányokkal illetve olyan lapokkal, amik akkor aktiválódnak ha van a kézben sárkány. Ettől függetlenül a harc elég egyszerű, annyi a lényeg, hogy folyamatosan kontrollálni kell a pástot és nem szabad neki megengedni, hogy 20 HP alá essen, vagyis csak akkor ha az egyben halálos is.
Ez tehát annyit jelent, hogy OTK kombót kell használni, vagyis ez ajánlott. Én személy szerint két Lightwell-el kiegészített Inner Fire Priest paklit használtam és miután a két Well magasan tartott a HP-mat már csak azzal kellett törődni, hogy a folyamatosan érkező egyre nagyobb sárkányokkal elbánjak. Majd végül miután két Divine Spirit után az egyik lapom 40 életerőre kerül, akkor úgy éreztem, hogy ideje befejezni a harcot. Arra figyeljetek, hogy főleg a játék elején szereti kijátszani azt a kártyát, ami minden kezedben tartott spell után hármat sebez rajttaok, szóval így válasszatok kezdő kezet.